Mitäs eläimiä olette tänä kevätpäivänä ponganneet?Näin täällä keskellä kaupunkia aamulla oravan ja ipllä rusakon,eläimellinen meno

Avainsanat: keskikaupungin eläimet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 20:11

Aamulla aika populan erilaisia "tiipiäisiä" lintulaudalla - ruokinta on edelleenkin tärkeää vaikka ilmat lämpenee ja lumi on sulamaan päin.
Hesan assalla joku iso musta mörökölli tonkimassa roskista: oli iso - pahalle haiseva ja örisi!

Kysyjän kommentti

Näköjään se suuri rusakko on ostanut tontin ison lumikasan päältä,kovin kesyn oloinen,tuijotteli naapurin koiran kanssa silmästä silmään,sitä kyllä siedän mutten citycaneja!Kaikki nämä keskellä Hgin kaupunkia,mutta onhan niitä mörökollejakin!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 15:50

Meidän pihalla rusakko käy pähkinöitä syömässä aamuöisin, ja oravaa tänään seurasin, kiirettä oli sillä kovasti, haki niitä pähkinöitä myös, ja kyyhky on tullut jo tänne, huhuili muijaansa, missä mahtoi olla, ovat 4 vuotta pesineet meidän pihakoivussa, mutta poikasia en ole nähnyt, taitaa orava syödä ne kyyhkyn munat, ja mustarastas on laulellut jo jonkin aikaa aamu 4 :ltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 15:52

Aamulla ulkoilutin koiraa ja usko tai älä niin myös tuli vastaan ensin orava ja sen jäljessä pupu.Koira ei niitä huomannut ja kun innostin sitä katsomaan ko.elukoita niin se vaan katseli minua ihmeissään kun huidoin ja yritin selittää jotta katsoo niitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2010 - 16:30

Kevät edistyy. Aiemmin tällä viikolla näin sen yhden kärpäsen, tänään jo kaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 16:35

Talitintti, pari varista, orava, pari koiraa, kissa ja jäniksen jäljet. Siinä sitä oli ihmettelemistä yhden kävelylenkin aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 16:42

Normaaleja pihalintuja, mutta töistä tullessa näin pienen lauman pulmusia lennossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 17:27

Oravan kipuamassa mahdotonta vauhtia puuhun. No koiriahan näkyy joka päivä.
Kuuluvat kait jo kotieläimiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 17:30

No noita pupuja kyllä on aivan täällä keskikaupungilla, mutta ei ole kuin ajan kysymys milloin muuttajat saapuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 17:32

Turusta tullessamme tänne Mouhijärvelle tänään näimme kottaraisia,töyhtöhyyppiä ja jottai kyyhkyi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 18:37

Jäniksen jälkiä pihalla,mutta en ole nyt yhtään vielä nähnyt..Harakka näytti kävelevän pihallla.ihan lintu..en minä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 21:38

Kissan, koiran ja oravan puussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 07:59

Jos naapurin kolli lasketaan mukaan bongattaviin, niin yhden sellaisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 09:05

Näen aika usein variksia ja harakoita,muita en ole vielä nähnyt.