Oletteko hakeneet jo kevyempää päälle?

Lisätty: 26.03.2010 - 14:47

Siis talvivaatteet korjattu pois.

Avainsanat: .

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 15:09

Täytyy käyttää kaikki keinot painon pudottamiseksi, jopa raskaammat talvivaatteet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 15:01

En minä niitä ole vielä korjannut pois, mutta olen ottanut kevyemmän takin käyttööni, en vie noita paksumpia vaatteita vielä pois kun minun tuurillani sitten heti tulee kovat pakkaset .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 15:34

Ei tokkiisa ny viäl sentäs ku ens viikon alus tulee taas kovemmat pakkaset ja lunta!Tää on varma tieto...vaikka kyllä viiletän keskitalvellakin pelkässä pikkutakissa joskus tai jaa no on tietysti housutkin yleensä kyllä jalassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 15:48

Tertsiiii,en usko,ei voi,ei enää,
nyt saa tää jo riittää!!
Jätin yhdet kalsarit alta pois,oli vähän hiostava olo,mutta siinä kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2010 - 16:29

Eihän nyt vielä uskalla vaatteita vähentää. Heti tulee pakkasta ja lunta jos kuvittelee vaatetuksen avulla kevättä elävänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 17:25

Ei tokkisa vielä,vapulta vasta villahousut pois.
Kyllä sitä kevyempää takkia jo käyttää, ihan ilmojen mukaan.
Villasukat vaihdoin jo puuvillaisiin. Ei sitä vielä uskalla kaikkea talvivaatetta
säilöön laittaa, voi tulla vielä lunta ja takatalvikin. Olen pessimistinen sen suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 17:33

Niin kauan kun järvet on jäässä niin terve harkinta on hyväksi pukeutumisen suhteen

Lähteet:
Ihan ite koettu asia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 17:43

Kevättakki on jo ollut päällä pari päivää. Talvikamppeet saavat olla vielä jonkun aikaa saatavilla. Pesen ne sitten kaikki pois yhtáikaa ja laitan säilöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 18:41

Tänään oli kevyt-toppatakki ja liivi sen päällä..ja jokasään saapaat jalassa..Oli ihan kevään tuntua,kun aurinko paistoi..ja tuli isoja vesilätäköitä..sinne sun tänne..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 20:17

Helsingissä ainakin on talvi ja kylmä. Talvitakki pysyy vielä käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 20:58

Talvitamineet vielä käytössä. Käyttö jatkunee vielä muutaman viikon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 21:40

Minullakin kaikki talvivaatteet vielä käytössä, ei vielä tarkene vähentää. Täällä on ainakin kylmä ja metri lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 07:58

Olen kulkenut melkein koko talven (liian) kevyissä hepenissä. Eilen oli lenkkipuku eka kerran päällä kauppareissulla, niin oli lämmin ilma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 10:15

tällaisella edestakaisin renaajalla pitää olla jatkuvasti kaikenlaiset kuteet esillä