Olen kiinnostunut huon.hot. Las Villas de Amadores olen suunnittelemassa 50-vuotis synttärimatkaa. Onko kellään tietoa ko. hot ?

Lisätty: 29.03.2010 - 07:03

Kiitos vastauksista. Odottelen vielä vastauksia, jos joku ois asustellut siellä. Kiitos.

Lisätty: 04.05.2010 - 09:24

Eikö kukaan Napsulaisista ole asunut Las Villas de Amadores hotellissa ? Odottelen tietoja.

Avainsanat: playa de amadores

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 16:21

En ole käynyt ko. hotellissa, mutta tiedän sijainnin. Sieltä on kyllä aikamoinen matka joka paikkaan. Epäilen menisikö bussiakaan lähimailla. Kaupat ainakin ovat kaukana. Lomailimme tammikuussa Puerto Ricossa ja tätäkin majoituspaikkaa harkittiin. Päädyttiin kuitenkin Riu Vistamariin. Hyvätasoinen hotelli ja sieltä on bussikuljetus useita kertoja päivässä Amadoresin rannalle, jonne kyllä normaalikuntoinen pääsee kävellenkin.

Lisätty: 26.03.2010 - 22:18

Kannattaa ottaa myös korkeuserot huomioon, pelkkä metrimatka ei kerro totuutta. Jos aiotte itse kokkailla ruoat, niin kovin hyvätasoisia kauppoja ei ole lähistöllä. Paras valikoima löytyy Puerto Ricon ostarilta, jossa on useita ruokakauppoja. Jos ruokailette ravintolassa, niin alueen ravintolat ovat keskittyneet Europa ostoskeskukseen, jossa on myös yksi ruokakauppa. Ravintoloiden tasosta en tiedä, sillä meillä oli hotellissamme täysihoito. Europa ostoskeskus on hyvin "vaatimaton". Las Villas de Amadores kyllä näyttää todella viehättävältä paikalta. Hyvää lomaa ja mahtavaa 50-vuotispäivää!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 20:38

Uusi huoneistohotelli korkealla paikalla Amadoresissa. Las Villas de Amadoresissa on hieno allasalue, jonka allasbaarista on näköala laaksoon ja kauas Atlantille. Hotellilla on maksuton bussikuljetus Amadoresin rannalle.
Keskustaan 700 m
Ruokakauppaan 500m
Ostoksille 700 m
Rantaan 700 m

( Amadores is 800m from Puerto Rico, and connected by a sea front walkwayand at a higher level the main road )

Kovasti ainakin mainoksissa paikkaa kehutaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 22:16

Kyllä varmaan olisi ihanat synttärit siellä....Edellisten vastausten perusteella..tosi hyvä paikka..Onnea etukäteen..