Voiko ihanammin päivän enää alkaa?

Päivä pois napsusta. Laivamatkalla Turku-Tukholma-Turku. Oli muuten meri auki Ahvenanmaan jälkeen ja vain muutama jäälautta. Tukholman lähellä ei yhtään. Sieltä se kesä on tulossa.
Sähköpostissa 27 viestiä napsulaisilta. Niistä 17 valintaa parhaaksi vastaukseksi (8 napsulaista). sirkka-liisa, annuliini ja liisukka useamman kerran.
Tekee mielen nöyräksi ja olon ihanaksi. Nyt on napsun aika. Kiitos kaikille.

Avainsanat: kysymys vastaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 11:18

ollos hyvä vain,minunkin puolesta , ja kiva kuulla , et matka meni hyvin.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 12:05

Mikäs sen mukavampaa, että elämä hymyilee?
Täytyy hymyillä takaisin. Seurallinen ja tietäväinen kaveri olet kun noin valtavasti on päivässä liikennettä sähköpostissa. Minä olen oikea Jörö-Jukka yhteydenpidossa.
Mukavaa päivänjatkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 12:10

Onneksi olkoon pappa,Tukholmassa on aina ensiksi kevät,lännestä se tulee!Tulitko saman tien takas tai kävitkö maissa?Mulla taasen heräsin hullun aikaan(n.6)join,söin ja lukasin HSn,sitten alkoi vätystää ja nukuin 2h lisää eli aikas rattosaa täälläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 13:17

Tervetulloo takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 14:36

Onnea vaan ja tervetuloa takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 15:21

Kiva kun tulit takaisin, nyt tiedän sen mistä outo olo minulla, pappa4 oli ikävä.
Ja suonen, että otat vähän vahvempaakin ainetta kun mitä napsu on.
Suotakoon nyt tämän kerran. Eteenpäin ja rymisten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 17:46

Armeijassa eka aamun lauluherätys ja sitte ei toiletissa tiennyt minkä niistä kolmesta asiasta teet kun ei kerinnyt yhtäkään suoritusta loppuun viemään. Hieno juttu ja remmissä mukana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 19:32

Ilmankos tämä napsu hiljeni,kun olit poissa..Tervetuloa taas..hauskojen riimitysten kanssa...Nyt voi alkaa höpö,höpö tauti

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 07:41

Kiva on välillä piipahtaa kotoaan pois. Sinne on taas sitten niin kiva tulla. Onneksi olkoon vain, olet hyvä vastaaja ja tytöt näkyvät suosivan sinua. =)