hyvää viikonloppua napsulaiset ja pien veikkaus .. milloin sulaa lumet teiltäpäin ...elikäs viimeistä kinosta myöden kaik pois ?

itse veikkaan et 1.5 2010 ois täällä lumet sulannut kaik pois ja ruoho orastaa ..siis turuntienoolla :)
taas vaikeuksii valita tota gategoriaa .. mut olisit mikä vaan niin ei anneta sen veikkausta häiritä :)

Lisätty: 26.03.2010 - 13:39

sit vielä yx tarkennus .. et mä en ole kuin ex- turkulainen , nykyinen tienoolainen ... n. 35 km turkkuset landelle :))

Avainsanat: milloin non kaikki lumet sulaneet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.04.2010 - 23:11

asiantuntija-arvailijat kertoivat jossain lehtijutussa että Hesan lumenkaatopaikoilla riittää sulamista syyskuulle asti

Kysyjän kommentti

jopas on lehdes ollut ennustus..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 11:09

Jos yläkerta ilmojen salii lämmetä.Niin äkkiä ne tosta lähtee tipo tiehensä.Veikkaan tota äitienpäivää.
Jos huonosti käy menee kesäkuun alkuun.Ihan ilmoista tuo on kiinni. Toivotaan tuota vappua että olisi hiirenkorvalla puut ja kaunis lämmin ilma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2010 - 11:56

Varmaan vielä kesäkuun alussa on lunta jossain, johon sitä on koko talvi kerätty metritolkulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 12:02

Kerran nousin vappuna jalkaisin teräshankia pitkin tunturiin. Veikkaan, että tänä keväänä voin tehdä saman, ja seuraavalla viikolla tulee hellejakso, joka sulattaa kaiken lumen muualta paitsi tunturien lumenviipymäpaikoilta. Niissä on AINA lunta PITKÄLLE KESÄKUUHUN.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 12:18

Hyvää viikonloppua sinne Turkkuseen.
Taitaa näillä lakeuksilla tuo lumi viipyä vappuun saakka ja sulaa sitten tulvien yli äyräiden.
www.youtube.com/watch?v=_i7p5OwuBO0

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 12:34

Ennen vappua on kaikki veks ja maa viheriöi :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 13:16

Toukokuun loppua veikkaan, sitä on niin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 13:36

Ensimmäisten lavatanssien aikaan. Toukokuun alussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 15:15

Laitanpa veikkaukseni , että kun tupsuteekkarit kauppaavat lehteään, lumet on pois.
Serpentiinejä, kuohuvaa ja simaa maistellaan Ullanlinnan kalliolla nurmikolla.
Koleaa voi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 18:01

En osaa veikata, mutta eikö sen syksyllä näe aurauskepeistä mikäli ne on pitkiä niin tulee luminen talvi. Tänään ainakin purot juoksi minua nopeammin että saattaa lähteä nopeastikin kun nuo yöpakkaset hellittää.veikkaan kuitenkin että täällä menee toukokuun puolelle

Lähteet:
Ennustaminen on vaikeaa varsinkin tulevaisuuden ennustaminen

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 07:39

Näillä keleillä ja tällä lumimäärällä arvelisin sen menevän tuonne toukokuun loppupuolelle ennen kuin viimeisetkin rippeet ovat kadonneet.