Jos miestenlehtien kannessa on nainen, niin miksi naistenlehtien kannessa on nainen?

En minä tietenkään miestenlehtiä ole lukenut, mutta kaverit ovat kertoneet...

Avainsanat: lehdet kansikuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 10:45

Miehet ovat niin hassahtaneita naisiin, että eivät löydä porukastaan sopivaa miestä.
Ja me naiset olemme pitäneet huolta siitä, että kuvamme ja äänemme kuuluu
jopa lehden kannessa. Olemme sukkelampia.

Lisätty: 06.04.2010 - 17:51

KIITOS KÄYTTÄJILLE VALINNASTA.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 10:51

jospa se naistenlehtien nainen houkuttelee miehäkin lukemaan naistenlehtiä , mene ja tiedä sit, kun en ole tehnyt mitään galluppia tuost asiast , et lukevax miehet kuinkakin paljon naistenlehtiä ...viitatkaa miehet .. jos luette enenmän naisten, kuin mistenlehtiä .. ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 10:51

Ehkä itse sanonta on väärä?
Monet naiset varmaan haluaisivat näyttää "miestenlehtien" kansikuvatytöltä ja jättävät vain kateuksissaan ostamatta, jolloin ostaminen jää miehille. Naiset sitten salaa selaavat?
Toisaalta jos tosi miestenlehtien miehet ovat tämän näköisiä, niin en halua näyttää tuollaiselta, vaikka salskeita uroksia ovatkin. www.eroticartcollection.com/...f_Finland/

Lisätty: 26.03.2010 - 11:14

Ovat sitten keksineet ihka oikean povipommin!
www.iltasanomat.fi/uutiset/u...id=2059959
On se ihmeellistä joidenkin uskonto, kun tuollaista täytyy kehitellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 12:15

UPS,nehän olivat ihan über nämä Tom-tyypit,mutta onhan se kiva katsella sopusuhtaisia uroita ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 12:16

No, miesten lehdissä on nainen siksi, että miehet ostaisivat niitä. Ja seksuaalisuudella on hyvä tehdä kauppaa. Se kauppa kannattaa aina myyjälle.

Ja sama juttu naisilla. Naiset haluavat pysyä ajanhermolla ja lukea missä mennään, mitä pitäisi hankkia, jotta olisi esim. haluttu toisen sukupuolen silmissä. Ja udella missä toiset siskot menee. Esimerkiksi, eivät kaikki ole samanlaisia, mutta nuoret voivat lukea luulojen kirjaa...on tämä meidän kulttuuri niin pinnallistunut....hih..sanamukaisestikin pintaa pitää näyttää.

Lähteet:
oma aivoitus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 12:20

Mun puolesta siinä kannessa voisi hyvin komeilla mies :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 13:14

Ei väliksi vaikka mieskin poseeraisi välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 13:38

Se on sitä tasa-arvoa! Naiset ensin vaikka heikoille jäille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 14:32

Voisi mieskin yhtähyvin siinä poseerata,eikä aina nainen.Tasaarvo kunniaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 02:39

Miestenlehtiä myydään seksillä ja naistenlehtiä mielikuvalla, että nainen (ostaja) haluaisi olla kannen seksikäs nainen.