Kuinka monta reitystä on korvalehdessäsi? Minulla on tällähetkellä 3+1,uusinta hoitelen Septidinillä just.Tulossa siihen 1delfin.

Sitten ovat molemmat "kalat" nokakkain.

Avainsanat: korvalehden reiät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 07:26

Yksi molemmissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 02:13

Ei ole mitään lävistyksiä mikäli likat ei keksi jossain vaiheessa kuten 5 kymppisen tatska. Eihän heidän idearikkaita ajatuksia voi tyrmätä. Ikinuori kalkkis

Lisätty: 26.03.2010 - 02:15

Nuoremmalla on napakoru ja kulmassa koru, vanhemmalla hampaassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 04:55

Heissan ikinuori siellä, minulla on toisessa neljä, ja toisessa yksi. Mutta en voi käyttää enään korviksia ollenkaan. Korvat tulehtuu heti, vaikka aidot laittaisi. Pitää varmaan noita tatskoja ruveta suunnittelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 07:25

Minulla on 2 lävistystä kummassakin korvalehdessä, käytän pieniä korvakoruja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 08:13

Molemmissa on korvaroruja varten,.otin 13vuotiaana.Ja ne on olleet auki siitä asti eivät parane.
En voi korvakoruakaan niissä käyttää. Kävin oikein kultasepänliikkeessä siihen aikaan teetättämmässä reiät . Sain hyvät hoitoohjeet sieltä,ja oli hoitorenkaatkin pitkän aikaa.Mutta kun ei, niin ollaan ilman korvakoruja .Toinen on mennyt kiinnikkin ,vaikkei kokonaan.En olisi mennyt reikiä korvanlehtiini teetättämään jos lopputuloksen olisin tiennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 08:25

Yksi kummassakin korvassa. tyttäreni korvissa on toistakymmentä kummassakin. Itse isolla
neulalla rei´itti ne.Kamalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 08:41

Ei ainoatakaan, onneksi lävistysikä on ohitettu jo aikoja sitten. Ymmärrän myös infektiovaarat joten kauhistelen noita itsensä lävistelijöitä mutta omapa on murheensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 08:57

Ei ole ainuttakaan lävistystä korvissa,enkä ota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 09:39

2 reikää,yksi molemmissa,koruja ei korvissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 10:27

Ihossa ei ole jälkikäteen lisättyjä reikiä. Onneksi ihossa sattuu olemaan reiät juuri sierainten kohdalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 10:28

Minulla on molemmissa korvissa yksi lävistys.Tällä hetkellä mieheni ostamat hopeiset korva korut korvissa jossa sininen koru.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 11:28

Ei reikiä. Tuota olen toivonut hammaslääkärinkin sanovan, mutta turhaan.
Minusta ei kuulu miesten korviin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2010 - 11:41

Molemmissa yksi. Mutta korviksia ei ole tullut käytettyä aikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 13:21

Minulla on vain yksi reikä molemmissa korvissani. Työssäni en saa ,enkä voi pitää huomaamattomia korvakoruja lukuunottamatta muita koruja.Se on ja allergiani epäaidoille korumateriaaleille on rajannut reikien lukumäärän näihin kahteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.03.2010 - 18:35

Kaksi + yksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 21:20

Yksi molemmissa. Saisipa tehdyn tekemättömäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2010 - 20:02

luonnon luomilla reiillä olen pärjäillyt tähän asti, ilmeisesti loppumatkankin

(silloin kun olin 'reiitys iässä' sitä pidettiin homojen hommana, eikä siis moinen päässyt edes harkintaan)