Ollut puhetta monesti, mutta jos kuitenkin ottasit tatuoinnin niin mikä voisi olla aihe?

Avainsanat: aihetta ei tietenkään löydy joten arvotaan vaikka tämä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 05:01

Seuraavaksi otan naisen jonka yllä leijailee perhosia. Aihe ja kuva jo valmiina. Mutta paikka vielä hakusassa.

Kysyjän kommentti

Keksitään se paikka

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2010 - 23:25

"Tämä vainaja luovutti kaikki kelvolliset elimensä niitä tarvitseville"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 01:10

Ei elimiä mutta kaloja,delfiinejä laittasisin sinne sun tänne.Laitoin just 6w sitten reiän(uuden) korvalehteen yhtä delfiiniä varten,sitten ne molemmat ovat nokakkain;siitä tulikin kyssäri mieleen .
Ne "kalat"ovat kertakaikkiaan super,super,itku pääsee kun näkee niitä,jotain sanoin kuvaamatonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 01:53

Ottaisin pikkuruiset enkelin siivet lapaluihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 07:42

Pienimuotoinen Eye of Horus eli Horuksen silmä oikeaan olkavarteen ja Ankh-risti vasempaan olkavarteen. En ole toteuttamassa, mutta jos olisin, niin nämä valitsisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 08:20

tatuointi jokaisen henkilökohtainen asia se yleensä toimii viestinä,niitä käyttävät huorat ja linnakundit

Lisätty: 28.03.2010 - 19:53

tämä on henkilökohtainen mielipide

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 08:23

No nyt juuri 25.3. ennen kahdeksaa oli täysin tatuioitu mies aamu tv.ssä.
Kauhea näky, kyllä minä pienen tatuoinnin hyväksyisin esim. nilkaani tai ranteen sisäpuolelle
ja se olisi pieni keiju tai enkelinkuva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 08:35

Tatuointi on jokaisen henkilökohtainen asia. Odotan kuitenkin suurella mielenkiinnolla ensimmäistä vastaantulevaa poliisia, lääkäriä ,sairaanhoitajaa tai puolustusvoimien kantahenkilökuntaan kuuluvaa jolla on vaikkapa nenärengas ja tatuointi/tatuointeja kaulassa tai käsivarsissa.
Tatuointi saattaa sopia nuoremmalle, mutta ihminen vanhenee. Sama tatuointi on jäljellä vielä palvelutalossakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 08:59

En ota tatuointeja,mutta jos ottaisin niin sydänaiheita tietysti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 10:30

Jos minä ottaisin niin se olis oma tähtimerkkini. Mutta näkyvälle paikalle kehossani, ei siis piloon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2010 - 11:38

Jos se olisi pakko ottaa, niin olkoon vaikka roskiksen kuva. Tuntisin itseni ainakin siinä tilanteessa jo ihan roskikseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 12:22

Luultavimmin jotain egyptin historiaan liittyvää, harkinnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 12:46

Hämähäkki ja sekin vielä väärinpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 12:54

Ohoh,olipas "munkilla"kommentti...Vaan enpä ole linnakundi saati huora mutta pari tatskaa silti löytyy."Lola"kukkasineen on käsivarressa 35vuotias neitokainen joka tosin jo kaipaisi plastiikkakirurgia kun on hiukka rupsahtanut mutta väitän sen olevan taatusti uskollinen nainen nämä vuodet....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 13:28

Jos ottaisin kyllä silloin tulisi pieni perhonen pakaraan...olisi tunnistamis-merkki ..piilossa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 15:07

Jos pakko ois, niin kai delfiini tai perhonen tms, en nyt kuitenkaan ottais.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.03.2010 - 18:34

Ota jokin sellainen mikä viittaa eniten pitämääsi asiaan. Sellaisen voi piirtää sinun toiveidesi mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 21:23

Jos ottaisin, niin jokin tribaali hauikseen (siis sinne suunnalle) tai pieni lohikäärme nilkkaan.