Missä ovat Jimmy Hoffa ja Jacques de la Fontaine?

SE Hoffa lienee kuollut, vaikka facebookissa on heitä 472.
Jacqueskaan ei liene Annen entinen, koska ihailee kyllä suomalaista, mutta ei Annen tyylistä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2010 - 23:11

Molemmat taitavat olla "teillä tietymättömillä" vai olisivatko ruokkimassa kaloja?

Kysyjän kommentti

Hukassa ovat kummatkin.
Jaskasta tosin huhuttiin jotain, mutta julkisuuteen ei ainakaan ole astunut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 05:07

Facebookissa ovat molemmat. Mutta eläähän se Elviskin siellä facessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 08:55

Jack on Anne Pohtamon ex-heila, lieneekö elossa... ei ole, oli jonkin sortin hämärämies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 09:02

En ole kuullut kummastakaan mitään,keitä he ovat?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 10:32

Ei taida FBI:kään tietää, missä Hoffa on. Mahdollisesti jossain autiomaassa 2 metrin syvyydessä. Jaskasta en ole kuullut mitään sen jälkeen, kun Anne otti Artsin takaisin.