Oliko potkukelkka kovassa käytössä talven aikana?

Avainsanat: potkukelkka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2010 - 21:47

Ei nykyisin mutta Savitaipale on kuuluisa siintä että lähes jokainen omistaa ja käyttää potkuria

Kysyjän kommentti

Täällä kovassa käytössä koko talven.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2010 - 21:34

Ei ole potkukelkkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 21:42

Mikä siinä että potkurit tuppaa unohtumaan liiterin nurkkaan.Omistan ison ja pienen potkurin.Jotka olen maalannut kirkkaan punaiseksi.Ennen potkuttelin paljon . Sit mulla oli selkä vaivana pitkän aikaa.
eikä halunut mennä kumara asentoon.Nyt taasen olisi käynyt potkuttelu.Meillä omaa tietä 2km jota ei edes sannoiteta.Aivan mahtava tie potkurille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 21:52

Potkulkka aikanaan hävitetty..olihan se ollut ihan kiva tänätalvena..
Olisi lapsuus tullut mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 21:57

Meillä on potkukelkka ollut esillä tänä talvena kun lunta oli, pikkuihmiset sitä ovat kovasti käyttäneet, onneksi kaupunki on niin pihi ettei kunnolla ole hiekoittaneet lähikatuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 22:03

MInun rollattorini ei ole potkittavaa lajia, joten jokainen metri on käveltävä, edes alamäessä ei
voi pinnata. Näkeehän niitä pitkiä rollejakin, joilla potkivat ja eikös ne potkukelkkakisat ole
aivan naapurissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2010 - 22:15

Ei ole potkukelkkaa, vaikka metka kapistus onkin. Éikä noita ole muutenkaan näkynyt täälläpäin. Muistaakseni yhden olen nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 22:19

Ei ole potkukelkkaa. Aion kyllä joskus hankkia, kun muutamme pois kaupungista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 09:07

Ei ole potkukelkkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 10:09

potkukelkka oman velttouden ja laiskuuden takia on virunut kylmissään sisareni kesäasunnon varastossa.
potkukelkkakelit olisivat olleet mitä mainioimmat.
no toivottavasti ensi talvena.....sitten kun on aikaa...... jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 10:46

Potkukelkka vähän huonokuntoinen ,mutta hieman sillä olen kelkkaillut. olis se kivaa talvella sillä mennä jos sais kunnon kelkan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 11:04

joo tuos rappusten kuppees niitä on kaksin kappalein .. ja on kyllä tänä talvena ollutkin käyttyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 11:45

Ei ole jäljellä kuin ruostuneet jalakset. Niin on myös käynyt kelkan potkijan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 17:45

Käytin potkukelkkaa aika paljon. Hyvä apuväline, ja hauska. Kauppamatkat sujuivat tuosta noin vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.03.2010 - 18:27

Varmasti olisi jos omistaisin sellaisen.