Kävitkö avonnossa tänä talvena?

Avainsanat: avantouinti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2010 - 21:49

En mutta keväällä kyllä kerkeää jäiden sekaan perinteisesti

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2010 - 21:35

Kyllä jos avannoksi voi sanoa. Käyn uimahallilla kolmekertaa viikossa ja siellä on ulko allas.Mittari näyttää 3-4- astetta.On ihana mennä siinä uimaan .Joskus olen metsä lammessakin porskutellut .
Siitä tulee tosi ihana olotila. Ei flunssat tule helpolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 21:37

En uskaltaisi mennä avantoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 21:50

Kyllä vaan ,lähes joka päivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 21:51

En ole käynyt avannossa, edes avantoa nähnt tänä talvena.
Asun hyvin veden ympäröimässä kaupungissa keski-Suomessa.
En ole koskaan käynyt avannossa kastautumassa, muttapilkilla kyllä nuorempana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 22:02

En ole ikinä harrastanut avantouinti...vaikka kovsati kehtaan..ihan tarpeeksi kylmää vettä minulle uimahallissa..uimahallin kylmäaltaassa ole kyllä käynnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 22:12

Kyllä kävin, mutta en niin usein, kuin olisin toivonut ehtiväni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2010 - 22:19

Näillä seuduilla ei ole mahdollisuutta mennä avantoon tässä ihan lähellä. Enkä sen takia matkusta keskustaan ja sitten vielä kävellen vaikka kuinka pitkälti. Olisi upea harrastus. Tuli sitä muutamana talvena harrastettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 22:23

En varsinaisesti avannossa, mutta marraskuun loppupuolella mökin lampi oli vielä auki ja kävin pulahtamassa pari kertaa. Uimahallissa olisi mahdollisuus käydä kylmäaltaassa, mutta muut harrastukset vievät ajan, enkä ehdi käymään uimahallissa lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 09:10

En ole avannossa koskaan käynyt,vesi liian kylmää minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 12:39

Kävin kyllä ja useamman kerran. On erittäin miellyttävä kokemus. Ken ei ole käynyt, niin yllytän kokeilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.03.2010 - 18:24

Ja minuahan ei siihen reikään saa sitten kirveelläkään. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 21:55

ja minähän tuppaudun siihen(kin) reikään ihan vapaaehtoisesti ja omasta halusta
tilaisuuksien puutteesta taisi jäädä viiteen kertaan tältä talvelta