Uskotko yliluonnollisiin asioihin, onko sinulle tapahtunut koskaan jotain kummallista, josta et viitsi puhua muille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 10:42

kyllä kaiken laista tapshtuu , mutta uskon myöskin telepatiaan , kuin maahisiinkin.. yx juttu josta aika usein täällä olen kirjoitellutkin sattui , kun äitini oli kuollut ja muutamia kuukausia sen jälkeen kuulin , et äiti kutsui minua nimelläni , no aatelin, et joka asui meillä , kun isä kuoli , niin aloin jo nousta ja mennä katsomaan , et oliko äidillä hätää tai jotain minulle , sit kuulin askeleita ja tuos eteisen ja köökin välis on sellainen kohta , joka narahtelee aina, kun siitä kävelee , kuulin ne narinatkin ja huusin äidille , et ootkin herännyt .. menin sihen katsomaan sit äitiä ja samalla muistin, et eihän äiti nyt täällä voi kävellä .. mut tunsin kuitenkin lämpimän olon sisälläni ja sanoinkin äidille , et hei vain ja vie isälle ja muillekkin rakkailleni terveisiä .. tuli ihan sellainen ollo , et äiti kiipes nuo raput ylös ja sieltä läksi kohden valoa .. :)

Kysyjän kommentti

Koskettava tarina.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2010 - 21:32

Tapahtunut on vaikkamitä,mutta en silti usko kummituksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 21:49

Kyllä minä hoopo uskon ihmeisiin ja jopa tuonpuoleisiin hyviin henkiä.
En ala tässä kertomaan, mutta jos kiinnostut jutusta voin sen Sinulle yksityisesti kertoa.
Kyllä olen puhunut muillekin, eikä ole vielä lapset hourulaan vieneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 21:52

En oikein usko yliluonnollisiin . Itselleni ei ole mitään outoa tapahtunut.Jos ihminen jostakin syystä heikentyy ja herkistyy.Silloin voi tapahtua merkillisiä asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2010 - 22:21

En usko kuin enneuniin, ja vain pari niistä on toteutunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 22:25

Kyllä uskon. Erikoisia sattumuksia on ollut ja olen näistä kertonut ystävilleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 22:26

Ufoja näin kerran kauan sitten, mutta en pitänyt niitä sen kummempana ihmeenä.
Poikasakilla ihmeteltiin säkkipimeässä yössä taivaalla kirkkaina killittäviä erivärisiä valoja. Tylsiä ufoja, kun eivät paljon liikuskelleet eivätkä tehneet mitään temppuja. Tuntikausia ne siellä loistivat ja lehdissäkin niitä ihmeteltiin, mutta selitystä niille en koskaan ole kuullut.
En jaksa uskoa mihinkään yliluonnolliseen ennen kuin minuun otetaan henkilökohtaisesti yhteyttä. Pelkkä ufon näkeminen ei siis vielä riitä. Mitä lie tunnistamattomia lentäviä esineitä, hällä väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 23:09

Kuten jo aiemmin vastasin niin vieras paikka tuntui tutulta jossa muka olen ollut ennenkin ja osasin liikkua siellä. Muutaman kerran tapahtunut.

Lähteet:
Hullu saa olla mutta ei hölmö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 09:11

En usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 09:43

Tutkimusten mukaan déjà vu johtuu aivojen hetkellisesti sekaisin menneestä muistiosasta. Jos henkilö vaikkapa näkee sillan ja kokee déjà vu -ilmiön ikään kuin olisi käynyt sillan luona joskus aikaisemminkin, totuus ei välttämättä ole sen kummempi kuin että on nähnyt sillan postikortissa tai elokuvaa edeltäneessä mainoksessa ja unohtanut sen jälkeenpäin.lähde? Toisen vaihtoehdon mukaan aivoilta menee nykyisyys ja menneisyys sekaisin, ja nyt nähtävä tai koettava asia kuvitellaan nähdyksi tai koetuksi aikaisemminkin.lähde?

Viimeaikaisissa tutkimuksissa on todistettu déjà vu -ilmiön johtuvan muusta aivotoiminnasta. Kun toinen aivopuolisko on toista hetkellisesti edellä, syntyy tunne, että sama on koettu aikaisemminkin. Ensin siis toinen aivopuolisko kokee jonkin asian, ja toinen puolisko tulee perässä kokien saman asian hieman jäljessä

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/D%C3%A...j%C3%A0_vu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 13:27

No tottahan toki uskon. Onhan se yliluonnollista jos voittaisin lotossa pääpalkinnon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.03.2010 - 18:23

Kyllä uskon ja joku ihme kummajainen kävi minua moikkaamassa viime kesänä.