Onko sinulla himo johonkin makeaan? Esim. salmiakkiin tai suklaaseen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2010 - 21:54

Kyllä sopivan tumma suklaa on mieleeni. Silloin kun tehtiin suklaati suklaata se oli parasta. Joskus oli laatikollinen työhuoneeni kaapissa

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2010 - 21:29

Suklaan himoa on joskus liikkeelä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 21:32

Tänään viimeksi oli liikeellä suklaanhimo,eikä hellittänyt,oli pakko syödä koko 70g levy 84% tumaa ihanaa suklaata,pala palata meni kahvin kanssa siis yks pala vielä jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 21:45

Minulla on järjetön himo makeaan. Suklaaseen varsinkin.
Jos ostan makeaa, laitan ne korkealle, etten niitä saisi sieltä.
Mutta ihme ja kumma aamulla on lattiaharja komeron oven edessä ja
yöpaitani suklaassa. Nukkumatti on tehnyt tepposensa. Ja kun saan näihin
kysymyksiisi vastattua, menen taatusti ottaan mämmiä ja vaniljakastiketta.
Oma maku mansikka, muu maku mustikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 22:09

Kyllä välillä on makeanhimo liikkeellä..eilen kyllä torjuin sen ..söin vaan appelsiinin..se meni sitten ohi ja oli ihan hyvä olla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2010 - 22:23

Ei ole tuollaisia himoja onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 22:32

Suklaanhimo, jonka tänään taltutin kahdella king size tuplalla. Ei sentään ihan päivittäistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 09:14

Kyllä on,kaikki makeiset käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 10:48

Kyllä välillä iskee suolaisn tarve ja välillä taas makean. Suklaa on minulle hyvä makean himoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 13:23

Pähkinäsuklaa on vastustamaton yhdistelmä. Ei tahdo säilyä yö yli, vaikka kuinka yritän.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.03.2010 - 18:21

Salmiakista en taida koskaan päästä eroon. Tänään ostin viimeksi Pirkan Salmiakkia, mutta ne ei ole salmiakkia nähneetkään.