Onko sinulla itsekudottuja mattoja lattialla? Omistatko kangaspuut.

Avainsanat: kangaspuut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2010 - 21:29

Ei ole kangapuita olemassa. Lapsena kudoin mattoja äidin apuna..oli tosi mukavaa touhua.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2010 - 21:25

En ole eläessäni mattoja kutonut,enkä omista kangaspuita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 21:26

Olen kokeillut kangaspuilla,mutta en mattoja ehtinyt silloin kutoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 21:39

No niitä itsekudottuja mattoja ei enään ole, ne olivat puhki käytetyt, nekin rakkaan äiti vainajani
kutomat. Muistan kuinka keräilimme muoveja kaikilta rakennustyömailta, olivat olleet karhun-
taljojen kääreinä. Samoin kaikki maitopussit leikattiin kuteiksi,
En tiedä vieläkö muistat maitopusseja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 22:05

Mummun kutomia tosi koristeellisiä räsymattoja.Ikävä kyllä en ole mattoja käyttänyt 30 vuoteen lattiassa.Että räsymatot ovat kirstun sisällä.Lapset kun oli pieniä ,rullasivat matot pois ,oli leikkien tiellä.Minä päätin että pääsempähän helpommalla kun en laitakkaan niitä lattialle.Kun on puulattiat joka puolella.Tosi kätevää lähteä imuroimaankin.

Lisätty: 25.03.2010 - 22:06

Kyllä vinnillä on kangaspuut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2010 - 22:34

Ei itse kudottuja, mutta muiden kutomia on. Tosin nyt kellarissa pesua odottamassa. En omista kangaspuita. Jos olisi isompi asunto, omistaisin varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 22:36

En omista kangaspuita, mutta mattoa olen mummoni kanssa kutonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 01:50

Yksi äitini kutoma matto on. Kotona oli mattopuut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 09:17

Ei ole,en omista kangaspuita,mutta tädilläni on kahdet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 10:30

Kyllä on itsekudottuja mattoja, mutta eivät aina lattialla. Kangaspuut omistan, ovat maalla piharakennuksen monitoimihuoneessa koko ajan käyttövalmiina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 11:08

olen myöskin joskus kutonut mattoa , mut misähän mahtaa olla .. taitaa olla saunan ylisillä ns. mattokaapissa , sieltä voi kyllä löytyä vaikka mitä, jos senkin penkois ...mut nyt ne ei kuulu ns. tyyliin heh , mikä kaamee sana .. noh kuitenkin.. tallessa ovat :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.03.2010 - 18:18

Ei ole omilla lattioillani kudottuja mattoja. Enkä omista kangaspuitakaan.