Minkäläinen keittiönpöytä on kaunis ja käytännöllinen?

Avainsanat: keittiönpöytä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2010 - 22:41

Meillä on iso terveleppärunkoinen ruokapöytä ja tuolit, jotka ostin käsittelemättömänä ja petsasin vanhanaikaisiksi kalusteiden tyylin mukaan. Tykkään ryhmästä tosi paljon.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2010 - 21:33

Jaahas. Minulla oli hieno petsattu mieheni tekemä koristeellinen keittiöpöytä, mutta muutettuani
pienempään asuntoon annoin sen tyttärelleni ja siellä nyt ihailevat sitä.
Minulla on nyt vaalea koivupöytä, jalkoja madallettiin 10 cm. Suosittelen samanlaista. Jos olet
pitkä ihminen niin säästyt madaltamiselta. Käytännöllisyys, no se on semmoinen seikka, että
, jossa ei joka ruokatahra näy ja että kaikki ruokailijat nousevat kylläisinä ja kaikkensa saaneena
siitä pois ja muistavat vielä kiitellä emäntää saamastaan sapuskasta, kaffeesta ja pullasta myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 21:38

Meillä on mäntypuinen pöytä ja pidän siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 22:39

Samoin täällä,soikea,yli 2metrinen jatkopalan kanssa,pylväsjaloilla ja kannessa kaikki elämän merkit, patinoitunut ja kissan raamuilla.Tykkään edelleen,yli 12v vanha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2010 - 22:39

Käytännöllinen on helposti puhtaana pidettävä, mutta kaunis ja käytännöllinen onkin jo hankalampi juttu yhdistää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 22:46

Meillä seisoo jykevä kumipuinen maapallon toiselta puolen rahdattu vähän pingispöytää pienempi komistus, kahdeksalla tuolilla.
Siihen mahtuu kolme henkeä ja tarjottavat mukavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 01:49

Mun unelmapöytäni olisi kirvesmiehen tekemä pirttipöytä, jossa olisi todella paksu pöytälevy. Sen sitten vahaisin likaa hylkiväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 08:32

Eikös nyt ole muotia tuollaiset aamiais pöydät on paksu taso koivusta ,männystä tai kuusesta .Me kävimme valmistamassa pojalle 6cm paku ,80cm leveä 1.5 m pitkä taso,niitten entisellä koululla.Omasta piha koivusta ,sahailtiin ja liimailtiin.Olivat tyytyväisiä ,se tuli keskelle keittiöö .Pinta molemminpuolin käsitellään öljyllä.Lopuista paksuja leikkuulautoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 09:21

Meillä on pyöreä pöytä keittiössä ja kolme tuolia mahtuu ympärille,ihan käytännöllinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 10:21

tuossa kököttää koivupöytä joka on kirsikka vai mikähän sen värin nimi nyt onkaan , mut sanoisinko punertavanruskehtava ja siinä kahdeksan tuolia .. mut kymmenenkin mahtuu hyvin, kun ottaa tuolta lisäjatkeet mukaan...hoidan sitä huonekalukiilotteella , noin kerran viikossa ja sit muuten pyyhkäsen , jos tarvetta mikrokuituliinalla , joka on hiukan nihkeä .. hyvin lähtee ja kiiltoakin piisaa .. mut meillä on aina tabletit , jot jos suttaantuu , niin ei sit pöytä suttaannu .. samoin pidän tuoleissakin irtopäälisset .. on helppo heittää koneeseen ja taas on puhtoista ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 11:43

Minä en muotoja katsele kuin ihastellen. Siihen joukkoon ei kuulu keittiön pöytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.03.2010 - 18:14

Riippuu vähän siitä monelleko hengelle on tarkoitettu, minkälaiseen sisustukseen se tulee lisäksi, miten isoon tilaan. Siihen vaikuttaa niin moni asia etten osaa neuvoa mitään erityistä. Itselläni on jatkettava pöytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 21:50

Vaihdoin pienempään pöytään. Kaunis on määritelmä, jonka jokainen näkee erilailla. Käytännöllisyys riippuu perheen koosta ja tietenkin pöydän erilaisista käyttötarkoituksista. Elämäntilanne ratkaisee pitkälti nuo asiat.