Onko Larnakan lentokentän lähellä flamingoja?

Haluaisimme nähdä flamingoja ja kuulimme, että ne talvehtivat Larnakan lentokentän lähellä olevalla suolajärvellä. Vieläkö niitä on siellä vai joko ne lähtevät muualle?

Avainsanat: kypros larnaka (larnaca) flamingot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2010 - 19:01

Mikäli matkanne osuu lintujen talvehtimisaikaan, on hyvinkin mahdollista nähdä flamingoja lentokentän lähellä.

Ohessa lisää tietoa.

cysuomikoulu.wordpress.com/k...tavyyksia/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2010 - 19:09

Vuosia, vuosia sitten niitä oli pilvin pimein....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 19:13

Olen kerran käynnyt,mutta en kyllä nähnyt flamingoja..mutta siitä on jo melkein 20v, aikaa kun kävin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 20:30

En ole nähnyt flamingoja, mutta olen eri vuoden aikaan siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 21:19

Olivatko ne flamingoja, joita näin paljon viime reissulla Kyproksella.
Olivat melkein puolitoista ketrisiä ja korkeat jalat, sulissa oli vaalenpunaista, mutta vilahti
joku mustakin joukossa.
Kerrankin saan kiittää anonyymin kysymyksestä, selvisi minullekin nyt lintulaji.
Luulin, että ne ovat niitä haikaroita, jotka tuovat nyytissä meille lapsia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 11:59

Kahdesti olen käynyt ja molemmilla kerroilla flamingot on jäänyt näkemättä.

Lähteet:
muistilokero