Mitä tanssilajeja napsulaiset harrastavat?

Tanssin mielelläni lattareita ja groovea.

Avainsanat: tanssilajit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2010 - 08:06

Meikäläiseltä sujui aikoinaan melkein mikä vaan. Nykyisin hiihtelen kotilattialla joskus salaa musiikin tahdissa. Ai niin töissä kyllä joskus tanssimme mummojen kanssa...polkkaa, valssia, jenkkaa ja tangoa.

Kysyjän kommentti

Kiva, ettei harrastus ole kokonaan jäänyt. Pisteet saat siitä, että ilahdutat mummoja tanssittamalla. Hyvää liikuntaa vanhuksille ja tanssitettavat saavat vielä iloisen mielen kaupan päälle.=)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2010 - 08:04

En harrasta tanssimista,en ole koskaan tykännyt siitä lajista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 08:40

En harrasta mitään tanssia,mutta vieläkin sujuu valssi ja tango,kiperää polkkaakin osaan,mutta jalat eivät suostu enää sitä tanssimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 09:29

Kyllä olin nuorena ja nättinä tanssimassa paljon, Siinä meni jopa polkaakin,
Mutta lambala jäi kokeilematta., sitä kun kastseli meni vatsakin sekaisin, saatikka että sitä olisi
tanssinut.
Nyt on tanssit tanssittu, seuraan jäätansseja ja rakastan katsoa tanssikilpailuja, myös suomalaista
vaikka kanki Kaikkosta ja oli siellä monta muutakin hauskuuttajaa.
Paikka, jossa nyt eläkepäiviäni vietän on entinen ravontolan salin osa, jossa muistan letkis-
tanssini. Ei voi muuta sanoa kuin voi niitä aikoja, voi niitä aikoja........

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.03.2010 - 09:50

Perinteisiä tuli pyörähdeltyä vielä silloin kun kävimme tanssimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 10:24

Lattareita,lattareita ja lattareita,haaveissa olisis argentiinalaisen tangon taito.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 14:59

Induktanssi, resistanssi ja kapasitanssi sujuvat jotenkuten, muut tanssit huonommin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 17:30

En harrasta mitään tanssia,vaikka tanssi oli intohimo nuorena...Mielitanssia tango ne ihanat taivutukset ..valssi on mukavaa....ja kaikki vanha tanssimusiikki..ihanaa tanssia,kun on hyvä tanssipari..Harvoin vaan nykyään tulee käytyä tansseissa..Jos vaikka kesällä vetäisi lavatanssit puoleensa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2010 - 18:03

En ole harrastanut koskaan mitään tanssia, enkä myös tykännyt mistään tanssista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 18:54

Humpaa,tangoa ja polkkaa,menee letkis ja rokki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 20:46

Rakastan tanssimista, ja yritän oppia mahdollisimman montaa eri lajia. Zumbaan säännöllisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 11:52

Kyllä minä toisinaan käyn ravistelemassa. Perustanssit kuuluu valikoimaan (ei polkka ja jenkka).
Joskus nuuoruusaikana yskälääkepullosta luin ohjeet (ravistettava ennen ....).

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 21:57

Kaikki tanssit menee - samoin askelin... peesausta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 21:18

enpä voi kehua harrastavani mitään,
mutta ne perinteiset kuviot onnistuvat tilanteen niin vaatiessa,

sitä kansallista pystypainia yleensä