Missä asiassa olet epävarma, jos olet sitä joskus?

Lisätty: 01.04.2010 - 09:41

Ennen kuin valitsen parhaan - joka onkin nyt tosi vaikeaa - niin totean että niin kuin useilla teillä niin myös minulla on tosi vaikeaa mennä suureen joukkoon jos siellä pitää "olla esillä". Tulee monenlaisia ajatuksia mieleen ja etenkin se etten osaa tai minua katsotaan että mitähän se tuokin luulee itsestään ym. Se taitaa olla meidän kansalaisten perusjuttu.

Avainsanat: epävarma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 23:37

En pysty yksilöimään. Tapauskohtaisesti tulee epävamuustilanteita. Vastasinkohan epävarmasti

Kysyjän kommentti

Kiitos, hyvin varmasti vastasit epävarmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2010 - 00:32

noo-oo monessakin.. mutta yx esimerkki on.. jos pitäis olla esillä , jossain .. kuten puhetta tai muuta pitämässä ,niin silloin on kyllä paniikkiiiii...ei minun juttu laisinkaan.. joskus vaan on ollut sekin koettava... jot .. huh huh :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 03:15

Jos täytyy puhua ihmisten edessä. Yleisesti ottaen, jos ihmiset tuijottavat, kun mä yritän tehdä jotakin, esimerkiksi leikata kakkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 07:32

Samoilla linjoilla cibyn ja illuusion kanssa: en tykkää pitää esitelmiä enkä puheita suurelle porukalle. Valitettavasti joskus näihin tilanteisiin joudun, toiset nimittäin luulevat sanavalmiiksi ja esiintymiskykyiseksi. Päällepäin jännitystä ei kuulemma huomaa. On kyllä helpottavaa huomata, että kokemuksen ja iän myötä vaiva on helpottunut - hengitystekniikasta on muuten tässä apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 08:41

Olen epävarma miesten joukossa,naama punaisena ,kädet hikoaa ja mahassa pyörii.En saa sanaa suustani,änkytän ,ei saa kukaan selvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 08:53

Olen epävarma massatapahtumissa ja vältänkin näitä tilanteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 10:39

korkeintaan olen epävarma että olinko tarpeeksi napakka jotta varmaan meni asia perille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 14:10

En keksi mitään missä olisin epävarma, missä tilanteessa. En edes suostu "asiantuntijaksi"sellaiseen josta en tarpeeksi tiedä tai mitä asioita en hallitse. Pelkkä puhumisen osaaminen ei riitä, täytyy olla myös tietoa jota voi jakaa muille. Sitä kyllä joudun tekemään koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 16:07

Olen epävarma tilanteessa missä pitäisi puhua isolle joukolle, mutta niistäkin selviää...itsestä vain tuntuu epävarmalle. Se ei kuulema näy ulospäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 17:42

Isossa porukassa haluan vetäytyä vähän syrjään..että en ole keskipisteenä..Ja kyllä toi ulosanti on huonoa,jos joutuu vaiikka jotakin esitelmää pitämään..ne aikanaan oli kauheita,todelle...vaikkei se ulospäin näkynyt,,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2010 - 19:25

Pienissä asioissa, joita en oikein itsekään osaa nimetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 13:01

Epävarmuus ei kuulu luonteenpiirteisiini. Kuvailisin sitä ennemminkin varovaisuudeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 22:01

Onhan niitä hetkiä varmasti jokaisen elämässä... Epävarmuuskin voi ilmentyä niin monella tavoin, että ei ehkä itse, tai ainakaan toiset huomaa sitä. Epävarmakin voi vaikuttaa tosi varmalta ja kukaan ei huomaa, että feikkiä kaikki tyyni. Opettelulla saa ihmeitä aikaan.