Onko sinulla jokin lemipi pubi missä tykkäät joskus käydä istuskelemassa?

Meillä ei enää sellaista ole ollut yli 10 vuoteen.On täällä 2 ravintolaa missä olutkin maksaa maltaita.

Avainsanat: ravintola pubi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2010 - 14:59

Takana on ne kantakapakka-ajat.Silloin joskus kun oli Baareja ja niillä ihan suomalainen nimi,tuli käytyä viikonloppuisin ja usein oli ihan kivaakin.Nykyään on vain tylsiä pubeja tylsine ihmisineen ja juttuineen.Turun jokilaivossa tulee toki kesällä piipahdettua ja niissä on mukavampi meininki ilman kantaporukoiden örinää...

Kysyjän kommentti

Tavalliset baarit ovat jääneet unholaan,harmi,kun joskus ois kiva käydä sellaisess.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 20:52

En juurikaan käy pubeissa, joskus harvoin musiikkibaareissa, mutta useimmiten jos mennään ulos, niin sitten syömään johonkin hyvään ravintolaan. Ainakaan nuo lähiöpubit eivät edes innosta tekemään lähempää tuttavuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 20:55

Oli ennen ns.olohuone,tässä keskustassa,mutta ei vuosiin ole kiinnostanut,hyvä ruoka ja hyvät ystävät yhdistelmä mieluummin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 21:14

En käy tuontapaisissa paikoissa. Viimeksi olen ollut ruotsinlaivalla linjalla Turku-Tukholma.
Vietän kyllä aikaa jorkus hyvän ruoan parissa. Sitähän harvemmin on pubissa tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 21:35

Joo kyllä mekin emännän kanssa lähdetiin viime sunnuntain paikalliseen kun ei olla käyty kapakassa 5,5 vuoteen. Ei ollut ketään keskellä päivää joten joimme oluet ja tulimme pitserian kautta kotiin syömään taksilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.03.2010 - 21:40

Joskus kauan sitten kävimme kerran viikossa tanssimassa kaupungin eräässä huonomaineisessa raflassa. Joka oli kaikkea muuta mitä maine siitä kertoi. Omistaja valittiin tässä hiljaittain vuoden yrittäjäksikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 21:54

Ei ole pubit suosiossani,kesällä voi käydä pöyräilylenkillä terssillla siiderin juomassa.Mielummin menee jonnekkin mukavampaan paikkaan ruokailemaan... Tallinnan reissu..mielummin kun pubi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 23:07

Muutaman kerran tuli käytä nyt kun kaveri houkutteli. Syöntipaikka oli ihan ok, mutta sitten mentiin karaoke baariin kaverin vaatimuksesta......lähdin tunnin jälkeeen pois, enkä enää ikinä mene siihen mestaan. Siis kaikki p.....paikkoja, paitsi se yksi ruokala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 23:23

Ei ole lempi pubia. Käyn missä milloinkin mieli tekee. Viimeksi olin Härmässä erään artistin keikalla. Pääsiäisenä suuntaan kohti pohjoista. Terassilla käyn joskus muutaman siiderin naukkaamassa. Minulla ei ole vakio paikkaa, tulee käytyä muutenkin liian harvoin ulkona tuulettumassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 23:29

Oli joskus mutta nykyisin ei ole mitään kantapaikkaa ja halvemmaksi tulee kupitella kotona eikä kuunnella sitä mölinääkään. Kiintiö alkaa olla täysi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 00:43

täs pikku kaupungis ei ole kuin kaksi kuppilaa ja niissä olen käynyt n. kaks-neljä kertaa .. mut tuos saunan edustalla on maailman paras mesta .. siinä , kun istuskelee lauantai iltasella ja kuuntelee radiosta hyvää musiikkia sekä haistelee tuoksuja saunan lämpiämisen .. niin ei sitä fiilistä voita mitkään kapakit , pubit, ravintolat tai muut mestat .. ...sitä mieltä olen vainen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 03:14

Kävin yökerhossa viimeksi monta vuotta sitten. Kyseinen paikka on mennyt konkkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 07:54

En ole ollut pubi-ihminen koskaan. Tanssimassa kävin aikoinaan paljonkin tietyissä paikoissa. Ulkomaanmatkoilla tulee pistäydyttyä joskus harvoin pubiin, mutta yleisimmin vain terassille maistelemaan paikallisen maan olutta pitkän vaelluksen päätteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 09:01

En käy suomalaisissa juottloissa koskaan. Ulkomailla sensijaan silloin tällöin, etenkin jos olen työmatkalla ja muut haluavat myöskin mennä virallisen ohjelman jälkeen rentoutumaan. Eivät ne paikat kotimaisia pubeja muistuta millään tapaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 09:43

En harrassta niissä käymistä lainkaan.Täällä ne ovat aivan puliukkojen paikkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 10:00

En käy pubeissa ollenkaan, enkä missään anniskelupaikoissa, ei ole tarvis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 19:01

Ei minusta ainakaan kapakat tai bubit ole missään mielessä tienanneet. Olen elämässä käynyt 2-5 kertaa korkeintaan ,nekin juhla tilauisuuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2010 - 19:29

Ne ajat ovat olleet ja menneet kun minkäänlainen ravintolaelämä viehätti. En käy enää pubeissa enkä ravintoloissa.