Millä tavoin Suomi kuvaa kirkastettiin aivan hiljan?

kenttä, puukko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 21:24

David ja Victoria kävivät Turussa katsomassa sortumassa olevaa Myllysiltaa.
Ostivat myös "Oravan" nahoilla Dennis-pizeriasta sairaalan täydeltä pizzaa.

Lähteet:
muistilokero

Kysyjän kommentti

Se liittyi asiaan, luin lehdestä, että suomalainen pariskunta oli jossain etelän mailla lomilla, heidän nenänsä eteen pyllähti vanhempi mieshenkilö kyljelleen ja kohteliaana suomalaisena naisena hän meni nostamaan
miestä ylös. Mies katsahti nostajan silmiin ja sanoi, missä maassa on noin kauniita sinisilmiä.
Kun herra kuuli, että he ovat Suomesta, mies kertoi, että muuta hän ei maasta tiedä,
mutta siellähän se David Beckham leikattiin kuntoon, että pääsisi taas areenalle ja nyt
hän tietää, että Suomessa on kauniita sinisilmäisiä naishenkilöitä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 22:57

Victoria kävi Turussa, muuta en tiiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 00:52

venäjän konsulaati käväs neuvoa antamassa tänne lastensuojelulle ... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 01:53

Tällä tavalla:
www.karjalainen.fi/Karjalain...83107.html
tai:
www.lansi-savo.fi/Kulttuuri%...15542.html

Lisätty: 25.03.2010 - 01:59

ai niin Kiinassa puukottivat 8 lasta hengettömäksi. olisko ollut kauhavan rauta asialla?

Täältä löytyi kenttä / puukko
heka.wordpress.com/2010/03/1...perseesta/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 08:43

Beckhamin käynti Turussa oli kait sitä omalla tavallaan (vaikka en nyt sitä ihan ymmärrä... on kyse ammattitaidosta jota löytyy milloin mistäkin maasta).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 17:06

Kinasteltiin maidosta niin, että pärskeet löivät Ruotsiin ja Tanskaan asti ;-))