Onko napsussa Avon tuotteiden käyttäjiä, ystäviä tai myyjiä? Ovatko tuotteet hyviä, hinnaltaan ovat edukkaita.

Avainsanat: avon

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 22:20

Juu tuttu on.
Nuo suihkugeelit sun muut on suosikkejani. Hyvät tuoksut niissä.
Pari huulipunaa olen niiltä tilannut. Ihan ok firma.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 20:12

En ole kuulut Avon tuotteista, en tiedä mitä ne on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 20:29

Eipä ole tuttu ja turvallinen minullekaan. Mainos kyllä lupaa jokaiselle jotain, mutta tarkoin tutki tuote,
voi joskus saada riesan jostakin voiteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 20:34

Onko tämä joku posti-tai kotimyyntituote?Nimi jostakin kaukaa tuttu,mutta ei muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 20:52

En saa nyt mieleeni tätä tuotetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.03.2010 - 21:57

Ei ole minullekaan tuttuja. Käytän vähän meikkejä. Ripsiväriksi, huulipunaksi ja kulmakynäksi käy yleensä mitä kaupoista edullisesti löytyy, eli siis melkein mikä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 01:42

Ainakin 60-luvulla oli auton rengasmerkki. Minissä kestivät kovaa ajoa pyhättömän viikon.
Näkyy olevan vieläkin; www.renkaat-online.com/avon.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 07:06

Avon tuote ei ole minulle tuttu.