Mitä kutsuttiin aikoinaan nimellä "Nolla-Bore" ja mikä se nyt on?

Avainsanat: nolla-bore

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 19:44

Viimeinen höyrylaiva Turun ja Tukholman välillä liikkunut. Nykyinen Kristiina Regina.
KristiinaCruisen lippulaiva.Se lopettaa myös risteilyt.Nykyisten Eu-määräysten mukaan ei muka ole
paloturvallinen.Elokuussa seilaa viimeistä kertaa.Toivottavasti älyävät hommata sen Turkuun.
Vakka Boren rantaan. Olemme risteilleet siinä viisi kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 20:19

Kristiina Regina on niin ihana pieni laiva..Olen risteillyt sillä monet kerrat. Viimeinen risteily oli ,kun kierrettin 7 kanarian saarta..voi kun on unohtumaton risteily..oli tosi ihanaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.03.2010 - 20:24

Mahtoiko olla se Kristina Cruises -laiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 20:26

Kristiina Regina on tosi pieni laiva ja ihana nimikin jo kertoo kaiken, ennen oli Nolla Bore.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 20:54

Laivan nimi oli Bore aikoinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 17:40

M/S Kristina Regina valmistui Oskarshamissa, Ruotsissa vuonna 1960. Laiva nimettiin silloisen yhtiön mukaan S/S BOREksi. Nimestä puuttui laivayhtiölle tyypillinen numero, joten laivaa alettiin kutsua leikillisesti nimellä "Nolla-Bore".

Lähteet:
www.kristinacruises.com/?a=l...2&i=51