tien oikealla puolella on kuusi ja tien vasemmalla puolella on viisi koivua, kummalla puolella tietä on enemmän puita?

Lisätty: 22.08.2008 - 20:41

ehhehee. tää oliki perjantai kevennys. : )
jaana.m oli oikeassa. hälle pisteet. : )

tien oikealla puolella on kuusi puu, ei kuusi puuta. joten viisi koivua on enmmän kuin kuusi.

tais siin moni muukin olla oikiassa. : )

Avainsanat: puita

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2008 - 20:22

Vasemmalla puolella, kun oikealla on vain yksi puu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.08.2008 - 20:25

Riippuu ihan siitä miten kysyjä haluaa kysymystä tulkittavan. Periaatteessa molemmat puolet käyvät oikeasta vastauksesta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2008 - 20:32

Yhteensä on kuusi puuta, oikealla yksi (siis se kuusipuu) ja vasemmalla viisi (ne koivut).

Eli vasemmalla puolel on enempi puita, jos koivut lasketaan puiks, vitsi...vitsi...

Lähteet:
En tätä ite tienny piti ottaa toi digitaalinen (mikä lile) laskukone avuks, ei se muuten näin bondilt (ei ku se olikin se James), siis blondilt onnistuis toi ynnäys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.08.2008 - 20:33

Elähän nyt terhi aliarvioi meidän vanhojen muistia. Tätä kysyttiin jo silloin, kun ei oltu vielä kännyköitä keksitty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2008 - 23:14

Riippuupihan se siitä oletko tulossa vai menossa ja katsotko eteen- vai taaksepäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2008 - 05:21

Jooh, ikivanha ala-asteen kompa. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
uma
Vastattu: 23.08.2008 - 07:40

olikohan niin,että enemmän oli siellä, missä oli kuusi koivua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2008 - 08:19

koivikossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2008 - 15:12

vasemmalla :) koska oikealla puolella on vaan yks