Oletko saanut ovelta ovelle-kukkalähetystä?Interfloran tms.kautta.

Avainsanat: kukkalähetys kotiovelle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 18:38

Olen. Viimeksi viime keväänä sain useammankin suruvalittelupuskan Interfloran välityksellä,kun isäni kuoli.Olen myöslähettänyt sekä Inter- että Teleflooran kautta kukkia.

Kysyjän kommentti

Voih,samalla valittelut,samoissa merkeissähän sitä itsekin takavuosina kukkia sai,
mutta kerran tuli ihan ilahduttava lähetys,kiva tapa muistaa kaukaata :-D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 14:29

Eipä ole tullut mutta lähetellyt olen silloin tällöin.Ihan kätevä tapa"antaa"kukkia kauemmas suomea kun ei itse pääse paikalle.Eikä "maksa edes maltaita".

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.03.2010 - 14:44

Eipä ole kukaan puskalla muistanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 14:47

Olen kyllä, mutta siitä on jo aikaa valovuosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 14:55

Eipä ole tullut saatua koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 14:56

Yhden ainoan kerran olen saanut, silloin kun tyttö syntyi. Siitä on jo vuosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 15:46

Enpä ole saanut kukkia ovelle sen enempää kuin risujakaan.
Kyllähän se yllätys olisi, varmaankin kahteen kertaan tarkastaisin osoitteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 16:35

Juu. Lomamatkalla ulkomailla. Tosi ihana yllätys.Wau.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 17:43

Olen saanut..Oli kyllä aikamoinen yllätys...se tuli hyvästä teosta toista ihmistä kohtaan..olin kyllä ihan hämilläni 10kpl ruusuja,,,Oli viimevuoden puolella..kun viimeksi sain..olen joskus aikaisemminkin saanut..Todelle ihanaa saada yllätyksiä..että on huomaavaisia ihmisiä olemassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2010 - 17:50

Olen saanut viimeksi reilut puolitoista vuotta sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 18:10

Reilusti on aikaa, mutta mukavaa se oli.... Olen toki lähettänyt noin jokin aika sitten....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 19:14

Olen niitä joskus ihmisille kuljetellut,ovelta ovelle. Itse en ole saanut.Ennen vietiin lähetyksiä jouluaattonakin klo 2 yöllä.Jostain sain riksaa 100mk.aa.Se oli maatalon isäntä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 20:11

Kyllä olen yllätyksekseni saanut. Kiitos lähettäjälle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 21:25

Kyllä, synnytyssairaalaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 08:51

Kyllä olen, joulun aikaan tule kukkatervehdyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 09:42

Olen saanut suruvalittelu kukkia viime joulukuussa.