Mitä kotiruokaa annatte koiralle?

Santun herkkua on ..hernekeitto ja kaalilaatikko..mutta eihän niitä uskalla antaa,kun vähän maistaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 14:57

Minä annan kaikki mitä aterioilta jää, on kaikki ruokainen, ei nipota mistään ja kaikki kelpaa. Lisäksi sitten annan napsuja.

Kysyjän kommentti

On Santtukin kaikkiruokainen...ja syö mielellään myös koiran-nappuloita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 24.03.2010 - 13:37

Meittin buudeli syö vaan naakeleita. On koira nimittäin aika allerginen joten syö vain tiettyä koiranruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 13:38

Naiskaverin Tiibetinspanieli Jaakko on luonani ja olen juuri menossa ostamaan meille lenkkimakkaraa.Kai me pojat yksi päivä sillä pärjätään.Kananrintaa ja muita herkkuja "hän"yleensä syö mutta nyt me syödään "äijäruokaa"tänään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 13:47

Ei ole ollut koskaan koiraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 14:11

Jämiä,riisiä,perunoita nappuloiden sekaan ja muuta mukavaa,tarkkaa on,samoin jotain allergian poikasta meidän pikkupojalla.Liisukka,sun ruuat on aika ätyriä koiralle,samoin kerran laitettiin boitsulle joululautanen eteen jouluna(lusikalliset laatikoita ja kinkkua)tuli aika kiirus pihalle,pojalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 14:59

Koirani syövät kotiruokaa, maksalaatikkoa ja koiranpapanoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 18:18

Perunoita keittäessäni (ilman suolaa) otan kamulle puolikkaan potun, tai puuroa keitellessäni, otan ruokalusikallisen ennen suolaa ja sokeria. Kamu on vieraileva tähtönen... ei oma, joten harvakseltaan ajattelen näitä asioita... mutta pelkään hiilarijuttua veijarin kanssa.... Nappuloita on varalla ja paistettu jauheliha kelpaa, ilman mausteita tietenkin.. Mamman kulta. Lipeäkala äänellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 03:04

Pastaa ja riisiä saavat, jos jää. Kuivatan myös leivän kantteja koirille.

Muutoin koirat syövät Nutro Choicen nappuloita, joissa ei ole lisäaineita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 20:44

Meidän koiran herkkua on neljänviljan puuro ja siihen sekaan raakaa jauhelihaa. Joskus haudutan myös uunissa riisisekavihannespuuroa, jossa hitusen valkosipulia. Siihen sekaan myös jauhelihaa raakana. Meidän koiran herkkua on varmaan grillattu makkara. No kohtahan se grillikausi taas alkaakin. En syötä koiralle ruuantähteitä. Joskus ostan lihahyytelöä tai jotain purkkiruokaa. Syö myös nappuloita, vähän ronkeli niiden suhteen kaikki ei kelpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 20:17

Tertsille: varo, ettei "Jaska" saa megaloforista ripulia jonka äkillinen ruokavalion muutos voi aiheuttaa: makkara versus ankanrinta taitaa olla melkoinen ero rasvanmäärässä! Siinäpä sitten siivoat suklaavelliä:):)

Meillä syödään pääasiassa Royal Caninin nappuloita ja "kyytipoikana" milloin mitäkin: uunissa kevyesti kieputettua jauhelihaa (raaásta menee hulivili kakkelille) - milloin on muutama lusikallinen maksalaatikkoa (herkkua) uunilohta rakastaa ja makaronilaatikkoa.
Laitan aina siis vähän jotakin muuta on se pelkkä koiranruoka melkoisen karu annos....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 17:49

aikanaan meidän spanieli himoitsi (ja sai) hernesoppaa koko ikänsä (15 vuotta) ,
ei sairastanut eikä piereskellyt vaikka vähintään kerta viikossa oli papusopalla