Kun lähdet lomalle, onko tapanasi ostaa lomalukemista mukaan? Lehtiä tai pokkareita.

Avainsanat: lomalukeminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 17:49

Muutaman lehden otan mukaan,että saa koneessa lukea,kun lennot on pitkästyttäviä..
Ei lomalla ennätä lukemaan,kun on jatkuva meno päällä..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 13:29

Ei lomalla kerkiä lukemaan kun silloin eletään täysillä...ja kotimaassa istutaan luonnon helmassa ihmettelemässä vaikkapa kun muurahaiset rakentaa ja rakentaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.03.2010 - 13:34

Valittuja Paloja otan muutaman mukaan rannalle luettavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 13:46

Ristikkolehden otan joskus mukaan. Muuten pyrin pitäytymään paikallisissa lehdissä. Kyllä niitä kotimaisia lehtiä sitten matkan jälkeen taas saa katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 13:54

En lomaile enää, olen ns. ikuinen lomailija, luen elämäkertoja ja ratkon ristikkoja.
Siinä tärkeimmät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 14:06

Pokkarin varaan,mutta yleensä ei ehdi eikä huvita lukea,on melkein hauskan loman tae,kun on kirja mukana,varuiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 15:03

Kryptolehtia ja aikakauslehtiä sekä jonkun jännän pokkarin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 16:50

Ristikkolehti, Valitut Palat ja joku romanttinen lehti/kirja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 20:09

Ehdottomasti pari mielenkiintoista kirjaa mukaan. Vaikka lomalla olenkin ulkona päivät (kävelyä rannalla tai vuoristossa), niin illalla on ihanaa lueskella ja kuunnella meren kohinaa (jos on käynyt tuuri hotellin valinnassa).

Lisätty: 24.03.2010 - 20:59

Tarkennus: ei koske kaupunkilomia, vaan vuosittaista etelän lomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 20:20

Miksi en minä ainakaan, silloin tutustutaan uuteen ympäristöön todella, joten lukeminen ei käy ainakaan minulle laatuun!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 08:28

Kaiken varalta otan yhden pokkarin, illalla on tapana lukea hotellihuoneessa. Myös matkakohdetta käsittelevää materiaalia otan mukaan, asioita on hyvä tsekata paikan päällä, kaikkea kun ei ulkomuistista muista. Kaupungeissa on niin paljon erilaisia nähtävyyksiä, harmillista jos joku tärkeä unohtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 17:27

Hankin paikan päältä jos on tarvetta. Yleensä lomani menee niin aktiivisesti, että ainoa aika jolloin kirjaa ehtii lukemaan on lentokoneessa. Viimeksi kirjoitin lennoilla matkapäiväkirjaa, joten en lueskellut sielläkään.