Osallistuisitko linnan juhliin, jos kutsu kolahtaisi postilaatikkoosi. Oletko ollut linnan juhlissa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 13:28

Kyllä ihan sellainen kutkutus on...että kutsu kolahtaa...ja silloin kyllä ihan takuulla menoksi..voisi alkaa jo suunitelemaan pukua..varmuuden vuoksi..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 24.03.2010 - 13:15

Tottahan toki jos varat vain riittää juhlatamineisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 13:15

En ole ollut ja totta mooses osallistuisin,ihan pahuuttani.Nytkö ne jo kolahtaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 13:31

Lapatossu sanoi: "Toivossa on hyvä elää". Tottahan toki osallistuisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 13:41

-79 olin ja ei se ollut yhtään kivaa vaan suorastaan ahdistavaa"teatteria"!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 15:06

Kekkonen jututti 1960 Olympiavoittajaa (50km) puolituntia yksityisesti kättelyn ja puheiden jälkeen. Varma tieto viimeiseltä suomalaiselta hiihtokuninkaalta.
Tuskin menisin nykyisen pressan juhliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 16:11

En saisi itseäni niin fiiniin kuntoon, että menisin, ei siksi ole mainetekojakaan minkä perusteella.
Ja minulta jäisi itsenäisyyspäivän kohokohta näkemättä, no näkisihän se "rääppiäiset" sitten
nauhalta, jos joku kotiin jäävä olisi ne siinä tohinassa laittanut nauhalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2010 - 17:31

Kyllä jäisi menemättä. En yhteen juhlapukuun laittaisi sellaisia älyttömiä summia kuin laittavat nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 18:34

En ole niin merkittävä henkilö, joka kutsun saisi. Antaapa vaan noiden vanhojen partojen ilakoida siellä linnassa. Kiva, kun näkee mihin ne verorahani menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 21:09

Tottakai osallistuisin. Pukuvuokraamoon ja menoksi. Persoonaani ei ole vielä noteerattu, joten ei ole kutsua kolahtanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 08:00

Tottakai juhliin pitäisi lähteä mikäli kutsu postilaatikkoon tipahtaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 09:07

On kolahtanut ja olen osallistunut.Presidentti oli silloin Koivisto. Nyt en toivo sitä kolahdusta, eikä taida tullakaan, pressan täytyy vaihtua ennenkuin voisin mennä ko. tilaisuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 12:23

enpä ole sinne päässyt ,kuin vain ohikulkemalla ...mut heti menisin jos kutsu kävisi...pressa sais olla ketä hyvänsä...