Mistä johtuu vastasin kysymykseen ja aioin katsoa onko tullut uusia vastauksia,niin kysymys onkin kadonnut jonnekin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 11:36

Tarkoitat varmaankin sitä kysymystä, jossa joku napsulainen kysyi, uskoitko, että "annuliini" valitsisi itse parhaan vastauksen (tai sinne päin) ..... se on näköjään poistettu vastauksineen, kannattaa kysyä ylläpidolta syytä siihen jos asia vaivaa....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 11:17

ethän vaan kysynyt mitään tuhmaa, sellaisen napsu ottaa heti pois ?

Lisätty: 24.03.2010 - 11:32

tuo palisanterin linkki on kyllä hyvä, just tuollaisia anonyymejä on pilaamassa monta sivua , mutta ne joissa käyn ovat lähinnä caravansivustoja ja siellä ei pääse edes nimettömänä sanomaan mitään , jopa caravan tunnus pitää olla kirjauteassa ja omilla nimillä siellä kirjoitellaan.. nii ne sivut ovat siistit ja asialliset ... miksei esim. napsussakin vois olla vain ja ainoastaan nimimerkillä , kun kyselee ja vastailee .. en ainakaan itse tunnista ketään nimimerkin takaa... mutta sillai sit sivut ois siistit ja asialliset .. :)

Lisätty: 24.03.2010 - 11:34

viel annuliini älä ota ittees , tämä nyt yleisellä tasolla ei kohdistettuna kenenkään.. sori jos jotain loukkasin :)

Lähteet:
oma mielipide tähänkin assiaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 11:24

vilkaise napsun sääntöjä, siellä selitetään nettikäyttäytyminen tällä sivustolla.
jos joku asia on epäselvä, sitä voi myös tiedustella ylläpidolta.

Netissä on helppo huudella nimettömänä:
yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/...54716.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 11:42

Miksiköhän Annuliini tällaista täällä kysellään..valitsetko itse parhaan vastauksen...Ei tainut ylläpdon mieleen..Voit ottaa ylläpitoon yhteyttä..mikä mättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 12:37

Taisi olla jonkun papan kysymys joka lähti?

Ei näihin kysymyksiin varmaan itse tarvitse parasta vastausta valita!
Minäkin jos itse määrään sen niin katson ettei mene sellaiselle joka on pistepörssin topten.

Neutraalimman valinnan saa kun antaa raadin päättää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.03.2010 - 12:38

Ylläpito poisti varmasti sen kysymyksen sen takia, koska se ei katso että on soveliasta puuttua henkiökohtaisesti kenenkään napsulaisen asiointiin tällä sivulla. Se on yp tehtävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 14:04

ida on puhunut UGH!Näinhän se homma menee ja peli on raakaa runkosarjan ulkopuolellakin,mutta mun vastaus on sama kuin poistetussa ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 15:18

Olisikohan se poistettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 16:27

Joka paljon tekee, sille sattuu paljon virheitäkin.