TATTISTA NAPSUT,tulin ja luin meilini; yks sivu "paras vastaus"20riviä,kiitos tuhannesti justus+pappa+kissanainen + käyttäjät!

Lisätty: 24.03.2010 - 10:45

HAH Papiti,se oli sattuman sanelema juttu,en käynyt tilillä edes katstamassa pariin päivään ja siksi näin koko tilanteen hauskuudessaan,yks sivu mustattua tekstiä ;-D

Avainsanat: ilahduttavasti palkittu kiitos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 10:41

Paljon onnea hyvälle vastaajalle!
Rikoit sitten ainakin minun ennätykseni.
Niin ja myöhästyneet vuosipäiväonnittelut! Olet ollut Napsulainen vuoden ja yhdeksän päivää ja pisteitä vallan hurjasti! Hienoa!
Ja samat sanat Idalle, vuosi ja kuusi päivää ja pisteitä niin, että heikompia huimaa!
Olette melkoisia tietäjiä.

Kysyjän kommentti

kiitosta vaan ja Idalla "tosiaan pitkä kaula",mehän ollaan napsussa kaikki niin nuoria!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 24.03.2010 - 10:41

Sinulla on hyviä vastauksia ja paljon ystäviä. Onnea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 10:46

Olet sinä PateT kaikki pisteesi ansainnut. Vastauksissasi on useimmiten pieni pilke silmänkulmassa. Se pitää mielen virkeänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 10:49

Sun naamakuva vaan taitaa olla niin tuttu.
Siivousfirma haki työntekijää: Puunaamaan tottunut henkilö saa paikan.
Henkilö meni työhaastatteluun ja kysyi heti ensimmäiseksi: "Päivää, tekö olette se Puunaama?"
Eiku oikeesti.. on sulla hyviä vastauksiakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 10:58

Paljon onnea,sinulla on hyviä kysymyksiä ja vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 10:59

Sinulla on niin mukavia vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 11:16

olet guru vastauksissasi , jatka samaan tahtiin , mut kiitän nyt puolestani myöskin, kyl siel ain välil on minunkin kohdalla ja se lämmittää kyllä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 11:28

On tosi hauska lukea vastauksiasi...niinkuin kysymyksiä..Samaa rataa vaan anna mennä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 13:42

Hyvälle kysyjälle ja vastaajalle aina tilaa, onnea vain se on saavutus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 15:02

Ollapa hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 21:12

Niin palkitaan, kuin vastataan. Ole hyvä, olet palkintosi ansainnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 03:12

Sulla on selvästi vastauksia asiapohjalta :)