Altistaako perimä Rähinäviinalle?

Avainsanat: rähinäviinalle altistava perimä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 13:34

Rähinän nyt saa aikaiseksi vaikka anistipoilla jos niikseen tulee.
Ei ole rähinäviinaa olemassa. Ihminen sen itse tekee.

Lisätty: 04.04.2010 - 11:13

Kiitos katsojille vastauksen valinnasta, olen nyt yskänlääkkeesrä rahinäpäällä.kun ei aura ollunkaan
yskään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 09:52

Niin ne väittävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 10:08

En tiedä mitä on Rähinäviina, saakohan sitä Alkosta. En ole viina-asiantuntija kun en viinaa käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 10:10

Esimerkkejä on nähtävissä siitä, että kyllä se suvussa kulkee...useimmiten. Toisten pullojen kyljissä lienee pienellä präntättynä....."tämä on rähinäviinaa, nautittava varoen"...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.03.2010 - 10:20

Valitettavasti. Toisia enemmän kuin toisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 10:23

onhan se tutkittujuttu ... jot uskon , et kyllä , tuskin noit tappoja ym juttui muuten sattuis samas suvus useita , kun taas toisis ei yhtään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 10:28

saattaa olla myös opittu malli, eikä vain perimä jos rähinäviinasta kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 10:30

Vain jos käytössä olevan pullon pohjassa on R-kirjain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 11:05

Altistuksesta en tiedä,mutta liian monet juovat rähinäviinaa ja sitten tartutaan puukkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 11:14

Kyllä ihmisen luonne joka alkaa rähisemään...kun viinantipan ottaa...ei rähinäviinaa ole olemessa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 15:03

Näin ne väittävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2010 - 17:13

Ei se viina sitä aiheuta, vaan ihmisen käytöskaavassa on jotain mätää kun sellaista tapahtuu viinaa juotuaan. Jos sen viina aiheuttaisi niin kaikki rähisisi kännipäissään. Perimästä se syy saattaa löytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 21:03

Samperin pappa kun varastit minun vastauksen. No nopeat syövät hitaat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 18:13

R pullon pohjassa tosiaan oli aikoinaan se vuorenvarma vinkki että sisällä oli rähinäviinaa,
Riihimäen lasin lopetettua pullonteon tuokin merkki (R) katosi, mutta rähinät senkun jatkuu