Onko Lastensuojelu Retuperällä?

Avainsanat: lastensuojelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 10:38

Ratkaisut tuntuvat välillä kohtuuttomilta (puoleen ja toiseen). Lastensuojelu ei ole suomessa sellaisella tasolla, kuin sivistysvaltiossa pitäisi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 09:52

On ja pahasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.03.2010 - 10:19

Samaa mieltä Papitin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 10:20

Ei Retuperällä ole muuta kuin VPK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 10:50

Lastensuojelu kelluu pohjamudassa,niin on asiat .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 11:08

lapsia pitäisi suojella taitamattomilta sosiaalitantoilta.Hajoittavat perheitä asiaan kunnolla perehtymättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 11:25

en kyllä nyt tajunut lainkaan tuota pikkuisen pojan jutuua , jonka äiti on venäläinen ja isä suomalainen , sit sihen jo venäjän konsulikin tuli mukaan, et mitä ihmettä ne olivat tehneet, kun pikkuinen vietiin.. joku juttu nyt jäi varmaankin ohitse , kun ei ollut prillei pääs ja luin lehteä... .. mut nyt siellä on kaikki hyvin , no tuota juttua katsoessa tuli sellainen olo, et on ja pahasti .. ihan alkoi minuakin itkettää, kun pikkupojan tuskan näin tv, ssä eilen.. hyvä et nostavat nuo jutut mediaan, joskos alkais silläkin saralla rattaat rullaan ja laitetaan asiat oikeaan järjestykseen .. lapsi aina ensin .. jotta hänellä on hyvä olla , sit vast muut hömpötykset ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 11:31

Kyllä todella on ..lapset saavat kärsiä..kun vanhemmat eivät huolehdi heistä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 13:39

Tosi retuperällä,niin viranomaisten kuin kotienkin vuoksi.
Esimerkiksi Suomessa on ollut yksi reumasaairaala ja sekin lopetetaan.
Siellä on ollut myös pienten lasten hoito, entä missä nyt.
Meneekö Terveyskeskukseen, jossa käsketään avamaan suu ja sanomaan a,
jos sen hyvin sanoo, asperiiniä ja kotiin,.
Lapset ja vanhukset hoito aivan poskellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 09:22

Siis että onko retuperällä lastensuojelua, en tiedä, siitä paikastahan vastikään keskusleltiin ja muistelen että sen niminen kylä on jossain Varsinais-Suomessa.
Mitä lastensuojelutoimenpiteisiin tulee, perheet ovat retuperällä, ei se suojelu. Mitä venäläisien tapaukseen tulee, se oli kyllä puhtaasti politiikkaa jonka venäläiset osaavat omalla tavallaan. Voisivat miettiä omia ihmisoikeuskysymyksiään.... siellä surmataan ihmisiä syyttä suotta, murhia tilataan.
Venäläinen joka kävi Suomessa asian tiimoilta ei ollut konsuli vaan korkeampi virkamies.
Retuperän VPK elää ja voi hyvin ja vielä paremmin kun Vappu taas lähestyy.