Kuin useasti viikossa syöt kalaa ja mitä kalaa kuin laitat.

Minä paistan muikkuja viikossa 2kg.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 06:43

Kyllä syön useasti kalaa,noin kerran viikossa.Silakoita paistan tai lohta uuniin.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 07:07

Otan seisemän kertaa viikossa kalaöljykapselin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 07:45

kyllä muutama kerta viikos , lohta, silliä, silakoita, seitä , siikaa jotain näistä, paistaen, uunissa, savustaen tai graavaten...joskus kuhaa tai muuta riippuu ihan siitä mitä isäntä saa saaliiksi... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 07:50

Kuha, lohi, silakka, ahven. Vähintäin kerran viikossa. Pannulla, uunissa, savustamalla, loimuttamalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 08:03

2-3 kertaa. Aamupalalla söin äsken leivän päällä savusiikaa. Huomenna laitan kalaruokaa ja se on toinen kerta tällä viikolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.03.2010 - 09:12

En sentään kerran viikossa mutta aika usein kuitenkin. Lohi ja ahven sekä ne iki-ihanat muikut joko paistettuna tai savustettuna ovat olleet ruokapöytää koristamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 10:47

Työssä yritän syödä mahd.usein,mutta vaapa-aikana kotona liian harvoin,ehkä kerran viikossa,muulloin öljyt purkista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 12:45

Kerran viikossa uunissa tai pannussa paistettua lohta, lisäksi kerran kuussa lohisoppaa ja kerran kuussa lohikiusausta. Väliin on norjalaista kassikalaa, toisinaan taas Tenojoen tittiä tai lohijalkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 15:11

Lohta laitan kerran viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2010 - 16:55

Harvassa on kalansyönti ollut viime aikoina. Seiti on niin kuivaa, että sitä ei usein viitsi laittaa. Muut taas maksavat köyhän kukkarolle liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 17:06

Silakka ykkönen, lohi toinen ja kolmas on muikku pienet, voissa paistetut. naamhm.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 18:31

1-2 kertaa viikossa tulee syötyä kalaa,kun on hyvää ja terveelistä.