Oletko kokeillut Home Exchangea?

Kyseessä on tollanen systeemi www.homeexchange.com/ Suomeksi www.kodinvaihtoloma.com/

Annat kotisi viikoksi ihmisille, joiden kotiin sinä menet itse. Ihan toimivalta systeemiltä toi vaikuttaa ja varmaan tosi kiva tapa tutustua uusiin paikkoihin. Ajattelin ainakin itse kokeilla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2010 - 19:04

Tiedän tällaisen perheen jotka ovat vaihtaneet kotia...ja olivat erittäin tyytyväisiä..Tämä Suomalainen perhe meni silloin Kanadaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 06:38

En kokeili,kiitos vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 06:48

Enkä kokeile!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 07:44

En tunne asiaa omakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.03.2010 - 09:10

Voisi olla mielenkiintoinen kokemus vaihtaa thairouvan kanssa huushollia näin talvipakkasella. Ainakin hänelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 10:04

Ei rohkene kokeilla, kun ihmisiä ei tunne. Rahalla saa asuntoja ihan mist ävaan, kiva tulla omaan kotiin kun kaikki on siellä tallella (ainakin tähän saakka on ollut). Sekä Interhomesta että yksityistä kautta (tuttavan kautta) on vuokrattu pitempiaikaisesti taloja Ranskasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 15:15

Tähän voisin ruveta, täytyy perehtyä paremmin asiaan. En ollutkaan tietoinen että tälläistä on olemassa. Mikäs sen mukavampaa kun pyörähtää viikko Texasissa. Ostan vain lentoliput.