Onko henkeäsi koskaan uhattu?

Lisätty: 31.03.2010 - 09:23

Anteeksi jos kysymykselläni revin haavoja auki.
Itse olen joutunut väkivallan kohteeksi "edellisessä elämässä" ja läheltä on liipannut.

Avainsanat: henki uhkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2010 - 23:38

Joskus on tumma pyytänyt kyytiä naapurikaupunkiin puukko kädessä.
Osoitin häntä revolverilla silmien väliin ja sanoin, että en ehdi, kun olen äitiä kuskissa maitokauppaan. Läksi sitten pois. Onneksi, sillä ase oli tyhjä.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Sopiva kevennys raskaaseen kysymykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 00:27

Onneksi ei toistaiseksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 06:18

On joskus kerran, lupasi lyödä viinipullon rikki minuun.Silloin oli parempi mennä pois.Omaksi parhaaksi ,poliisit hoiti hommat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 06:48

Ei ainakaan toistaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 07:09

Näinkin ikävästi on käynyt.

Lisätty: 24.03.2010 - 07:10

En halua sen enempää kommentoida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 08:36

Useasti joskus aikoinaan mutta ei pitkiin aikoihin enää enkä niitä enää muistele...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 10:11

Onneksi ei, en liiku hämäräpiireissä eikä kadullakaan ole sattunut kukaan agressiivinen samalle alueelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 10:59

On,melkein korva revitty irti,viikon saikkari aivotärähdyksestä ja tuppo hiuksia köyhempänä,mutta elossa piste

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2010 - 16:25

On näinkin päässyt käymään. Mutta siitä on ikuisuus aikaa. Melkein jo päässyt unohtumaan koko asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 17:12

Kiitos ei, ei edes sairaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 18:39

Kyllä kun olin aikanaan töissä,joku sekopää uhkaili..että pääset vielä hengestäsi..kun ei saanut viinaa..