Miksi kirkon ovet ovat öisin kiinni, mutta kapakan ovet auki?

Lisätty: 31.03.2010 - 09:20

Hain tällä kyssärillä sitä, että kirkon ovien ollessa kiinni, moni lohtua ja turvaa hakiessaan joutuu ajatumaan sinne kapakkaan saadakseen edes jonkun kuulijakseen.

Avainsanat: kirkko kapakka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 08:40

Kapakka on tavallaan monen kirkko ja usein parempikin kuin valtion kirkot.Siellä saattaa löytää jopa kuuntelijan mitä ei tämän päivän kirkoissa juuri löydy...

Kysyjän kommentti

Kiitos, kuulijaa vailla moni on. Se on mentävä siis sinne minkä ovet aukeaa yön ahdinkoisina hetkinä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2010 - 23:46

Kysynnän ja tarjonnan laki.
Muutamana yönä kaikki on toisin. evl.fi/EVLUutiset.nsf/Docume...mp;lang=FI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 23:53

Papitihan tuon jo kertoikin, olut maistuu hyvälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 00:32

Kirkosta voi varastaa mutta harvemmin kuppilasta kun tuhkakupitkin on ulkoistettu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 05:05

voi olla et siellä ois porukkaa enämmän yölläki jos ehtoollisviiniä tarjottais, taitaa pitää vaa yksityis bileitä siellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 07:15

Uskovaiset nukkuu öisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 08:48

Hengenravintoa nautitaan päivällä tai valoisaan aikaan.. Ennen niin suurena pidetyt tabut hämärähommina öiseen aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2010 - 16:22

Yöllä juhlitaan ja päivällä mennään kirkkoon katumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 14:07

Kyllä se on ihan kysynnän ja tarjonnan laki joka määrää, kirkko ei myöskään ole liiketoimintaa harjoittava yritys. Ei ainakaan meidän srk:n kirkossa penkit täyty edes sunnuntaisin päiväsaikaan.
Tertsi ilmaisee asiaa aika hyvin, kuuntelija löytyy aivan muualta kuin kirkosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2010 - 19:06

Kyllä varmaan kirkossakin olisi kävijöit yöllä,kun tarjottaisiin ehtoolista..