Minkälainen mahtaa olla vedenneidon punnerrus?

Lisätty: 01.04.2010 - 14:36

Kun käy kyljelleen jalat koukussa limittäin,sitten alkaa kädet maassa punnertamaan..kun tein näin sanottiin..että on vedenneidon punnerrus..en tiennyt aikaisemmin itsekään.

Avainsanat: vedenneidon punnerrus.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 08:58

polvipunnerrus... ei pyrstö leviä....

Kysyjän kommentti

Kylkiasento..kiitos..kaikille vastanneille..oli ihan hauskoja vastauksia..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2010 - 20:20

se käsillään nostaa itsensä kainosti kivelle istuun tai sit ottaa käsi punnerruksella ykaa kolineli .. jaksaa jaksaa kannustaa täälä merenneitoa punnertaan.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 20:20

Vedenneidolla on kuvissa aina pitkä pyrstöpuoli, mahtaakohan siinä olla itsestään laukeava
kopteri, joka punnertaa neidon näkyville, tai ainakin näkyville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 20:30

Vedenneito on komea ,soukka kun taimen, vedessä ilman käsiä .Komeella pyrstöllään iskee voimakkaasti että lentää vesikivelle istumaan.Siinä aurinkoa ottaessa, nauttii näkemästään valoisuudesta, siellä pohjamudissa oli niin pimeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.03.2010 - 20:39

Jos onnistuu näkemään kun liisukka nousee uima-altaasta = vedenneidon punnerrus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 23:21

Ida sen sanoi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 23:26

www.pilssi.fi/index_9.html
Tuon oikeampaa merenneitoa en löytänyt. Punnerrusta päähenkilöltä ei ainakaan puuttunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 06:55

Ida jo kommentoi .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 11:03

Muistaako kukaan Lintsin merenneitoja,yleisö heitteli tennispalloja jossain liuskoilla istuvia tyttöjä kohti,osuman tullen tippuivat kirkuen vesialtaaseen,sieltähän varmaan sitten punnersivat kuiville.

Lähteet:
lapsuudenmuistot valtas mieleni mun