Joko päivä on pidempi,huomaako sitä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2010 - 19:28

Koiran kanssa aamulenkillä huomaa kyllä!
Olen aivan haltioituneena metsässä ja pelloilla lisääntynestä valosta!
Ihana aika - yöllä ollut hitusen pakkasta - hankikanto koiran ihmetykseksi ja tosi raikas keli ja voi sitä aliottelevaa lintujen siperrystä - siinä on koira riepukin ihan ihmeissään puihin ja taivaalle tähyämässä! En vaihtaisi mihinkään noita aamuja!!!

Kysyjän kommentti

Kiitokset.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2010 - 18:53

Huomaa sen selvästi,ihanaa kun mennään kesään päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 18:55

kyllä kohta vieläkin pidempi, kuha
kellot siiretään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 19:00

Kyllä sen huomaa. Aamulla paistaa aurinko tosi aikaisin ja illallakin on valoisaa. Kesä tulee kovaa vauhtia, kun vain tuo lumikin alkaisi häipyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 19:14

Kyllä sen huomaa kun klo 16 ei ole hämärää. Päivän pituus täällä > 12 tuntia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 19:17

Kyllä todella huomaa,kun aurinkokin on jo aamuta aikaseen paistanut..ja illatkin jo pitkään valoisaa..ja kun kelloja käänetään..tulee valoisat illat vielä pidemmiksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 19:35

Vanha kansa sanoi päivän pidentymidestä: "Loppiaisena jo hullikin huomaa". Ei tainnut tänä vuonna osua kohdalleen. Nyt kuitenkin huomaa aamuaurigon säteiden antaman valoisuuden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 20:16

Kyllä sen päivän pituuden jo olen huomannut ainakin sähkölaskussani, mutta todella kyllä muutoinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.03.2010 - 20:34

Tuolla tien päällä sen tullessani huomasin. Paljon on valoisampaa kuin oli pari viikkoa sitten, kun viimeksi tulin keikalta samoihin aikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 22:08

Huomaan, valoa riittää myöhempään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 00:26

www.kemi.fi/kk021498/aurinko.html
Jos et luota silmiisi, niin tuolla voit kätevästi laskea tieteellisen tarkan tuloksen päivälle kuin päivälle.
Esimerkiksi sadantuhannen vuoden päästä porvarillinen hämärä alkaa Helsingissä 34 minuuttia nykyistä aikaisemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 02:49

Huomaan kyllä, sillä me mennään iltalenkille aina samaan aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2010 - 16:13

Tottahan sen huomaa, kun vielä joulukuussa piti laittaa valot iltapäivällä klo 15.00 ja nyt ei juurikaan ennen iltaseitsemää.