Kuinka usein värjäät hiuksiasi. Minä laitoin ihan oljen keltaiseksi.Värjään parikertaa vuodessa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2010 - 18:50

Vasta itse värjäsin suklaanruskeiksi,ja pitäisi laittaa vielä vaaleita raitoja piristämään..Jonkun 4 kertaa vuodessa..itse värjään aina,kun tulee paljon halvemmasi..ja hyvin on onnistunnu.
Ennen oli punertava sävy..nyt kun on tummanruskeat silmälasin kehykset..pitää olla sävy sävyyn.

Kysyjän kommentti

Itse minäkin tulee halvemmaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2010 - 19:02

Nelisen kertaa vuodessa kirkkaan vaaleaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 19:19

Ei ole värjättävää kun leikkaan kaikki loputkin pois

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 19:42

Kuuden viikon välein. Pakko värjäyttää, kun en halua komean harmaan juurikasvun paistavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 20:09

Minulla on luojani kanssa ikuinen värisopimus hiuksiini.
Lapsena ne oli maantien hiekan väriset, sitten ne muuttuivat punertaviksi,siitä ruskeiksi, ja antaas olla nyt ne ovat ikääni nähden aivan muodinmukaiset.
Ne ovat aivan valkoiset tai sanoisinko puhtaan valkoiset.Aikataulu on pitänyt
paikkansa. Toivon, että se olisi nyt jo kestoväriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 20:15

Parin-kolmen kk:n välein syvennän omaa väriäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.03.2010 - 20:30

En värjää koskaan hiuksiani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 22:06

Noin kuukauden välein, en halua juurikasvun näkyvän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 23:11

2 kuukauden välein kampaajalla. Annan päännahkani mieluummin ammattilaisen käsiin, kuin enää kotona kokeilen. Jouduin kerran värjäämään saman päivän aikana useampaan kertaan, kun lopputulos ei millään tyydyttänyt. Olin niin kiitollinen, ettei päänahka irronnut, sen koommin en ole värejä kaupasta kanniskellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 00:35

Kerran otin vihreitä raitoja, mutta läksivät pahukset pesussa pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 05:36

en oo ikinä värjänny enkä varmaa värjääkkää, tai nii no joo vappuna joskus sekavärinen on ollu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 14:27

Sekavärinen luonnonvärinen pehko tänäpäivänä;lookki muistuttaa sattumalta yhtä akateemikkotaiteilijaprofessoritaidegraafikkoa.