Mikä on sinun paras kahvikakkusi resepti?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

uma
Vastattu: 22.08.2008 - 23:19

Keittokerma kakku on yliveto. saat reseptin jos tahdot.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.08.2008 - 15:18

Hyviä reseptejä löydät esim. Netistä tai kirjastosta. Osaat vaan etsiä oikeilla hakusanoilla. Sieltä itse etsin reseptejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2008 - 15:32

Tässähän kysyit just meitin parhaita kahvikakkureseptejä, vai kuis? Mulla on yks hyvä resepti, eikä vain omata mielestäni vaan sekä nuorison että vanhempien makuun, olen antanut sille nimeksi Leilan lemppari, mutta nyt joudut sit oottelen sitä reseptiä jonkun aikaa kun en heti sitä löytänyt (mulla aina kaikki tärkee hukassa, murr..), sorgen, palaillaan asiaan sit ehkä illemmalla, lisäilen sen tähän perän sitten, jookosta?

Lisätty: 22.08.2008 - 21:34

siis tää vastaus ei tuukkaan tänään (rtin ja etin), ootahan viel ainakin huomiseen? toivottavasti et tarvii sellast ohjetta just nyt näinä päivinä?

Lisätty: 20.10.2008 - 16:20

Sori jaana.m. tähän päivään mennessä en ole löytänyt ko. kakun ohjetta, kysynyt myös niiltä, joille olen reseptin antanut, eikä hekään löytäneet tätä reseptiä kätköistään, harmin paikka, tuli siis luvattua liikaa... kyllä sen vielä jostain kaivan, ja palaan takasin sen kans, sen verran sisukas oon..
nolottaa vaan kun tuli jo luvanneeks sulle tään aiemmin. mur mua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2008 - 20:42

nykyjään vähintään 60% ruisleipä tai täysjyva vehnäleipä ei mitään kakkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 11:08

Tanskalainen hiekkakakku on paras. Löysin myös eräästä kirjasta kakun nimeltä Lallas fruktkaka, sitä teen nytkin jouluksi.