Kun teet itse pizzan, mitkä ovat suosikki täytteesi joita siihen laitat?

Avainsanat: pizza

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2010 - 19:07

Peruspizzaan savukinkkua,herkkusieniä,ananasta,tomaattiviipaleita,pizzamaustetta ja paljon pizzajuustoraastetta päälle, uuniin ja eikun syömään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2010 - 11:58

Kunnon salamia ja tomaatteja, päälle ripottelen mustaleimaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 12:13

Täytteenä: Jauheliha, ananas, aurajuusto. Muuten normaalijutut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 12:14

Sillon,kun vielä itse väsäsin pitzaa laitoin pulet jauhelihaa ja puolet tonnikalaa,päälle tomaatteja,pitzamaustetta ja juustoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 12:15

Jauheliha,sipuli,herkkusieni,paprika ja tomaattia päälle+juustoraasta...
Kun laitan ensin tomaattipyren senpäälle juustoraastetta....ja sitten nämä täytteet...ja juutoraaste päälimmäiseksi..ja pitzamaustetta reilusti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 12:43

Minä pidän taikinan päälle vähän paserattua tomaattia , mausteena siihen vähän sekoitus pizzamauste, ja juustoa , Parmesan eller emmental. ja katkarapua, simpukoita, ja joku kalaan liittyvä vaikka tonnikala, sen jälkeen taas juustoa ja samaan aikaan MAUSTE JOKA LIITTYY PIZZAAN.Muutama vuosi taaksepäin Viron TAKSI PIZZAN tilaus kun puhelimella kotiin halusit, oli jopa punajuurta tomaatin tilalla.heh, silloin noudattivat Pizzan ideaa, mitä kaapista löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 12:50

Jauhelihaa, tomaattisosetta, sipulia, ananasta, paprikaa, itsepoimittujen rouskujen palasia, päälle juustoraastetta ja yrttejä sen mukaan, mitä sattuu olemaan.

Lisätty: 23.03.2010 - 12:56

Sipulin, sienet ja jauhelihan paistan ruokaöljyssä valurautapannussa ennen pizzan päälle laittoa.
Mausteista vielä: Oreganon ja valmiin pizzamaustesekoituksen puuttuminen ei estä pizzanpaistoa. Aina jotakin vihreää kaapista tai pakastimesta löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 13:54

Savukinkku ,ananas, juustopitsa .Tai salaami,meetvursti juustopitsa.Sieni ,jauheliha, tomaati juusto pitsa,Kaikki hyviä ja maukkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 14:26

Tomaattibyre, Aurajuusto, Katkarapuja ja ananasta mausteeksi oregano ja sinileima kuorrutus. Kokoonpno vaintelee, myös keltainen paprika on maukasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 15:16

Naudan jauhelihaa,sipulia ja paprikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 15:27

Broileria, fetaa, oliivin puolikkaita, ananasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 15:53

Rullakebun tuplalihalla ja aurajuustolla, nam. oikein maukasta evästä. Lisukkeena salaattikastike + anas, katkaravut, simpukat, aurajuusto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 15:55

ihan mitä ikinä kaapeista löytyy .. viimeksi löytyi maustettua tomattikastiketta hiukkan, valkosipulia , pizzamauste , ananasta , herkkusieniä, aurajuustoa sekä joku juustoraaste pussinpuolikas ...ja tietty savukinkun suikaleita ... siinä se ja hyvin teki taas kauppansa .. meitillä ei kauaa pellillinen pizzaa happane ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 16:19

Joo kaikkia noita. Kunhan ei unohda ananasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 18:31

erittäin hyvä broilerin lisukkeena on banaani ,persikka, katkarapu ,fetajuusto oliivi,valkosipuli ja pinnalle mozzarellajuusto ja aurajuusto murut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 18:34

Täytteksi laitan tonnikalaa,ananasta, katkarapua,sinihomejuustoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 19:04

No vaikka mitä riipuen siitä on kalaa vai lihaa. Tomaattikastikkeen teen itse ja tykkään käyttää ananasta ja homejuustoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 19:12

ananas, jauheliha ja kinkku :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 19:29

Herkkusienet - kinkku- ananas ja runsaasti valkosipuli mursketta muuten ei maistu koko lätty!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 20:02

Voi pitzan aineita on lukemattomia, ei niitä voi oikein toisen mielen mukaisesti laittaa järjestykseen.
Itse en ole edes pitzan ysävä, en ole eläissäni käynyt edes pitzabaarissa.
Mutta ei ole tullut hurahdettua siihen herkkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.03.2010 - 20:27

Jos teen itse niin siitä tulee Frutti de Mare. Merellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 02:35

Ananasta, valkosipulia ja sinihomejuustoa pitää olla aina. Niiden lisäksi yleensä tonnikalaa tai herkkusieniä sekä paprikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 05:46

salami, kinkku, ananas,

Lisätty: 24.03.2010 - 05:49

tomaattomurskaa tai jotai vastaavaa ja juustona oltermanni tai ja mozzarella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2010 - 15:57

Tonnikalaa, herkkusieniä, kinkkusuikaleita ja metwurstia. Paljon valkosipulia. Tietysti ne muut pakolliset aineet lisäksi.