Oletko sisustusfriikki, vaihdatko kalut heti uusiin kun trendi muuttuu?

Avainsanat: sisustusfriikki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2010 - 14:34

Kotini on linnani ja juuri sellainen kuin on. En vaihtele juurikaan huonekaluja ja se on minua ei vieraita varten

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2010 - 09:57

En vaihda koska samat ovat mielestäni hyvät. Tulee muutenkin kalliiksi kulkea muodin mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 10:20

Minä olen vaihtanut arvokalusteisiin koko huushollin, en mitään muuta enää vaihda kuin kausittain verhoja ja mattoja , minä olen päätynyt kalliiseen ratkaisuun ja kestävään kulutukseen, lasteni lapset sanovat että eivät ole ikinä nähneet näin hianoo, minulla on 80 % kaikki Kustavilaista ja vaaleaa , keittiö on myös 1928 lukun sopiva, minun Kustavilaisiani on aloitettu tekemään 1928 malli on siitä asti säilytettynä sama, ja tämä tölli on tuotu pulavuosina junalla Terijoelta hirsinä, talon valmistumis vuosi on sama mitä mööpeleiden , tosin koko talon sisus on moderni, ulkoapäin ei voida mitään muuttaa, suojelu talo on ja ja Maakunta museo on luetteloon täm än ottanut, pitää suojella, kallista on suojella. Sivusin aiheesta mutta myös perustelin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 10:34

Meillä on valtaosa ns. laatukalusteita (jos nyt kaluilla huonekaluja tarkoitat) eli antiikkia ja niitähän ei vaihdeta. Mitään lastulevyhirvityksiä ei meillä ole. Toki sisustamisesta nimenomaan pidän, siksi huonekalutkin on tarkkaan valittuja ja kestäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 11:00

nyt just hiljattain laitettiin koko olkari uuteen uskoon .. pöytäryhmä, sohva , ja tv-tasoa uusittiin, vielä laitan uudet verhot ja matot niin vot , mut en mitenkään muodinvuoksi , mut ja kun hommattiin tuo sohva , niin halusin sen juuri sellaisen värin, joka taas sopii uhteen ison tauluun ja sit taas piti poistaa kirjahylly , jotta sain sen sihen isolle seinälle , jossa se tulee hyvin esille , no sit piti tiytty tyyliin sopiva ruokailuryhmä ja tv -tasokin hommata , mut nuo pari kirjavitriinii kyl olivat jo olemassa ... arvosta en tiedä muuta , kuin et ovat kaikki kotimaisia ... jot soffallekin annettiin piitkä takuu ..uskoisin kyl et ovat laadukkaita ...eikä siten varmaankaan vaihdeta , jot sillä silmällä nyt törsättiin , et lopuiäks jääpi kalusteet nää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 11:15

En vaihda, ostan sitä mukaa, kun tarve vaatii. Nyt vaatis uuden sohvan, mutta kahden kissan kanssa olisi hetken kuluttua yhtä kulahtaneen nähköinen kuin nykyinen. Tykkään kotoisasta tyylistä, omani näköisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 14:12

En ole todellakaan. Rakastan kaikkea ikivanhaa joita itse laitan ja puunailen ,välillä liimailen.Kaikki suvun vanhat olen koonnut tänne meille kaunistukseksi.Olen ihan heikkona täysipuisiin vanhoihin sohviin,senkkeihin,tuoleihin,keinuihin,yöpöytiin,renginkaappeihin,piironkeihin,sänkyihin,tupakkapöytiin.Sienijakkaraa myöten mikä eteeni tulee.Kun on suvulta tai joltain läheiseltä.Minusta ne on sielukkaita niistä syntyy viihtyisä oleskelupaikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 15:24

En ole trendien mukana menevä.Ihan oman makuni mukaan oon tämän kämpän sisustanu.Ihan on "mun näkönen".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 16:53

Kotini on minun tarpeitani ajatellen sisustetettu, näkövammani vuoksi ei kaluston sijaintia vaihdeta hetken mielijohteeesta.
Silti sanovat, että on kaunis koti Sinulla, kiitos sisareni ja tyttäreni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 18:31

En vaihtele huonekaluja mitkä olen itse suunnitellut ja tehnyt.
Tämän lipaston olen tehnyt 1956. Loimukoivu on kotimetsästä peräisin olevasta puusta.
www.aijaa.com/v.php?i=5955434.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 18:44

En ole,ei ole varaa sellaiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 19:17

Pidän sisustamisesta, mutta harvoin ostan ja vaihdan huonekaluja. Laadukkaita pitää olla, mutta antiikkikalusteet eivät sovi meidän taloon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.03.2010 - 20:16

En todellakaan. Minulla on yli 20 vuotta vanhat kalusteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 21:42

Vanhat on kalusteet..paitsi sohvakaluston jouduin muutama vuosi takaperin ostamaan,kun lupasin sohvakalustoni aikanaan tyttären tytölle,kun muuttaa omaan asuntoon..ja kun muutti piti pitää lupaus..vei minun sohakaluston sitten..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2010 - 15:45

En vaihda kuin pakollisen tarpeen edessä, nyt ei ole siihenkään varaa. Sohvan päällä viltti, ettei täytteet pursua pitkin asuntoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 19:01

Päinvastoin,täydellinen vastakohta.