Onko sinulla unikirjaa, tulkitsetko sitä koskaan? Uskotko enneuniin, oletko nähnyt unessa jonkun asian, ja se onkin käynyt toteen.

Avainsanat: unikirja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2010 - 21:48

Kyllä on unikirja..joskus jonkun unen jälkkeen katson,mitä sanoo unikirja..
Hamppaitten putoamista suusta unessa pelkään...kun tietää kuolemaa..ja näin on tapahtunut muutaman kerran...että läheinen on kuollut..Muuten en usko uniin..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2010 - 09:59

Ei minulla ole unikirjaa.Mutta kyllä monesti mietin että, mitä uni tarkoitti minkä näin yöllä.Ennen isäni kuolemaa näin kyllä enne unen.Se viitasi todella isäni kuolemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 10:30

on mulla joku kirja, en sitä kyllä lueskele. unet on vähän kinkkinen juttu. joskus toteutuu joskus ei. yksiselitteisiä vastauksia ei löydy, ihmiset ovat uniikkeja samoin unet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 10:32

Kirjahyllyssä näkyy olevan Kariston "Unien avain". Täysin käyttämätön minun osaltani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 11:02

kyllä, mut arvaas vaan onko ne unet toutuneet niinkuin kirjassa on sanottu .. no ei ole sinne päinkään.. uskon kyllä uniin, mut en unikirjoihin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 14:35

Ei ole, mutta joskus tuntuu että tässä paikassa olen ollut ennenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 15:23

On käynyt samalla tavalla kuin Timpalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 15:26

Olen joskus lainannut kirjastosta unikirjan,En usko enneuniin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 16:50

ei ole unikirjaa, mutta pari unta on sattunut niin, että olen jo edeltä kertonut uneni ja on käynyt toteen.
Ja ne unet kertoivat kahden henkilön kuolemasta. Mummoni ja pappani sisaren.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 18:46

On kaksi kappaletta. En ole niitä paljon selaillut,pölyjä on enimmäkseen kerännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.03.2010 - 20:16

Tulkitsen unikirjastani unia. Olen nähnyt toteutuneita enneunia. Saan myös "vastauksia" unien muodossa. Keväänkorvalla pitäisi seuraavan vastauksen näyttää oliko totta vai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 02:38

Näen säännöllisesti enneunia. Näin unta avomiehestä muutaman kuukauden ennen kuin hänet tapasinkaan. Tänään meillä oli luennoitsijana nainen, jonka mä myös muistin unestani.

Unet vaan tuppaavat tulemaan useita kuukausia ennen itse tapahtumaa, joten voi olla, että aivot tekee mulle tepposet ja mä vaan luulen, että tilanne ja henkilö ovat samat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 03:10

joka uniaan uskoo,hän varjoaan pelkää.

Lähteet:
vanha kansanviisaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2010 - 15:41

Kaksi kertaa enneuni toteutunut. Toinen oli paha ja toinen hyvä.