Onko sinulla rakennekynnet?

Minä olen ihan omakyntinen,minusta rakennekynnet on rumat ja onhanne varmasti kalliitkin.

Avainsanat: rakennekynnet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2010 - 09:32

Tällä hetkellä ei ole.
Hyvin useasti kuitenkin on. Onhan niiden laitattaminen ihan halpaa, mutta tulee kalliiksi pidemmän päälle, koska niitä pitää huoltaa.
Itse laitan aina itselleni, niin tulee halvemmaksi. Kannattaa kuitenkin käydä vaikka joku kurssi siihen/koulu. Itselläni ammattina, niin tiedän mitä teen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2010 - 09:34

Kyllä on ihan omat kynnet..Nekin on lyhyeksi leikattu,minusta pitkät kynnet on hankalat..kun jotakin tekee..En haluaisi rakennekynsiä,vaikka saisin ilmaiseksi...Kalliita kyllä ovat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 09:44

Minä nykyään joudun kynnet pitämään tosi lyhyinä, minulla on yleensä pitkät kauniit kynnet ja omiin kynsiini tehnyt Ranskalaisen manikyyrin, ei mitään geelikynsiä ole tarvittu. Ja nyt ku n tämän uuden sairauden sain, niin leikkasin kynteni minimiin, en pääse unissani raapimaan itseäni, kyhnytän vaan, ( Psoriasis) , onneksi ei sentään kynsissä, irtoavaisivat itsellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.03.2010 - 09:44

Kotiaskareissa ei niillä käyttöä ole. Ehkä sellaisella joka tekee siistiä työtä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 10:02

Ei ole enkä yhtään halua sellaisia kynsiä itselleni.Niistä olis minulle paremmin haittaa kuin mitään hyötyä.Ja olkkot niiden juttu jotka niitä todella haluavat.On rahalla muutakin teekemistä kun teettää jotku rakenne kynnet. Varmaan joku muoti juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 10:49

Ei ole enkä hanki , omat kynnet riittävät. Siinä yksi oiva rahastuskohde. Rakennekynsikurssi... toivottavasti ei työttömyyskurssin luonteinen!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 11:40

Onnekseni kynteni ovat malliltaan ja rakenteeltaan sellaiset, etten tarvitse rakennekynsiä. Pidän siististä tyylistä, joka tarkoittaa osaltani ranskalaista manikyyriä. Ei liian pitkät, mutta ei lyhyetkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 15:34

Ei pystyis töissä tekemään juuri mitään, jos olis ja entäs kotiaskareet sitten?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 16:40

Rakennekynnet, näillä eläkerahoilla, Ei untakaan näe siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 17:17

Haaveilen niistä, mutta en voi laittaa. Teen niin paljon käsilläni kaikenlaista, ettei se tulisi onnistumaan. Kynnet olisi poikki alta aika yksikön. Kauniit ne ovat, ehkä joskus sellaiset hankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 18:49

Ei ole rakennekynsiä,enkä edes haaveile niitä laitettavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 02:39

Ei ole rakennekynsiä. Geelikynnet voisin ottaa häihini joskus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 05:58

ei oo =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2010 - 11:18

On minulla ihan luontoäidin rakentamat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 16:38

Tänään laitettiin mukavat kesäkynnet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 19:03

Omat ja made in Finland,vahvat kynnet onkin,kasvavat kuin hiukset.Lakkaisin mielelläni,mutta eivät pennosten kanssa kestä siisteinä kuin päivän.