Minkä takia jotkut ohjelmat hidastavat tietokonetta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2010 - 15:41

Jos koneessa on vähän keskusmuistia ja käyttöjärjestelmänä vista, niin ei nopeudesta paljon puhua. Lisäksi jos nettiselailussa pyörii sivustoilla, joilla on paljon aktiivisia komponentteja, kuten sanomalehtien sivuilla, niin tietoturvaohjelma skannaa ne koodinpätkät läpi ennen kuin sivu kokonaan avautuu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2010 - 09:27

mmm.. jotkut ohjelmat ovat kooltaan niin suuria, niin luulisin. virustorjuntaohjelmat varmasti hidastaa oman turvallisuutesi vuoksi, tarkoitan että ohjelma ns."miettii" onko sivusto turvallinen. en tiedä tarkkaan =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 09:42

Netissä kun on ruuhkaa kone hidastelee..olen sen huomannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 14:40

Lieneeköhän kyse siirtonopeudesta ja muistikapasiteetista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 16:38

En ymmärrä, minä otin marraskuussa DNA 29,80 kk maksavan liittymän, mukamas 2 sen nopeudella
tarjouksena 10 megaa.
Alensin hinnan nyt 19,80 /KK ja tulos parani. Näinkin voi käydä.
Katson jotain ohjelmaa netin kautta kun se ei näy tv.n välityksellä.
Minulla on vielä paljon oppimista.