Millä saan elottomat hiukseni hyvinvoivan näköiseksi ja kiiltäväksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 19:07

Minusta oliiviöljy on kaiken A&O,sisäisesti ja ulkoisesti,ennen saunaa oliiviöljyä päähän ja löylyyn,pesu shampoolla ennen kastelua,avot jo kiiltää ja taipuu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2010 - 08:41

Syömällä monipuolisesti, ei siihen mitkään ulkoa päin tulevat aineet vaikuta, ihmiset kynnet ja hiukset pysyvät hyvinä ensisijaisesti hyvällä ravinnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 08:55

terveellisen ravinnon avulla pääsee pitkälle,mutta kampaajakin voi ulkoisesti auttaa asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 09:29

Tuohon kiiltävyyteen auttaa mm.oliiviöljy. Esim yves rocherilta saa monoi tahiti öljyä, joka tuoksuu kuin paratiisi ja auttaa myös siihen kiillon saamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 09:47

Sopivat shamppoot ja hoitoaineet..Minun pitää aina välillä vaihtaa shmppoota..pesen 5 kertaa peräkkäin korkeintaan samalla shamppoolla...Yksi mikä on hyvä ainakin minulle..kun pesee välillä terva-shamppoolla..niin antaa kiiltoa..
Terveellinen ruokavalio on kyllä ihan hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 11:45

Monipuolinen ruokavalio, hyvät shampoot ja muotoilutuotteet (itse käytän Paul Mitchellin tuotteita). Lisää kiiltoa saat silkkitipoilla (KC professional Silk drops). 100 ml n. 15-20 e, mutta käytetään kerrallaan vain 1 tippa, joten on tosi riittoisa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 13:30

Ruokavalio auttaa eli monipuolista ruokaa. Hiustenhoito on enemmän sisäistä hoitoa kuin ulkoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 15:46

Öljyhoidosta voisi olla apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 16:34

Kyllä se kokeilu jutun tulos on.
Jos menee kampaamoon, niin sieltä kyllä rahalla saa.
Itse minulle tuli ongelmaksi hiusten lähtö, kun muutin
Hesasta tänne Keski-Suomeen. Jotkut harjaa ja
uusia shampoita ilmestyy joka lähtöön kuin laihdutuslääkkeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 17:22

Ruokavaliolla on asiaan osuutta. Mutta kaikista parhaimmat tuotteet ovat Tigi merkkiset, ja ne saat kampaajaltasi, tai myymälästä jossa myydään vain kampaamotuotteita. Osta isot litran pullot niin riittävät puoli vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 02:40

Käytä laadukkaita hiustenhoitotuotteita, käy värjäämässä hiukset ja anna hiusten kuivua itsestään kuivaajalla pyörittelyn sijaan.