Huomenta kaikille,paistaako aurinko teilläpäin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2010 - 11:19

Ihanasti aurinko paistaa tein jo tunnin lenkin ulkona, terveydekseni.

Lisätty: 03.04.2010 - 19:34

Kiitos käyttäjlle parhaasra vastauksesta.Olen kovasakeuhkoputken tuleehduksessa ei jaksa
paljon velmuilla ja kirjaimerkin on kuin arabian aakkosia.Heikun keukun.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2010 - 06:48

Huomenta Pohjois-Savosta. Aurinko nousee...Keski-Suomesta en tiedä, mutta sinne päin tästä lähden ajelemaan. On vapaapäiviä ja pitää päästä puutarhakauppoihin sekä hakemaan uutta sähköliettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 06:58

Huomenta, kyllä tuo aurinko on esille tulossa, tulee kaunis päivä taas ja lumet saa haipakkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 07:09

kyllä nyt ainakin paistaa ja hyvää huomta minunkin puolesta napsulaisille ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 07:28

Hyvää huomenta!
Aurinko on näkyvillä ja nollan vaiheilla ollut lämpötila noussee tänäkin päivänä plussan puolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 08:14

Huomenta ja hyvää!
Lounaisrannikko. Aurinko paistaa. Taivas pilvetön. Lämpötila +2 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 08:36

Iltaäivää
Aurinko paistaa jonkun verran poutapilviä lämpö +33.4 varjossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 08:57

Kylläpä paistelee täällä "Kuorosota" voittajien Jojensuussa........................!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 09:00

Huomenta ,lappeenrannassa paistaa aurinko,mutta kylmää on vielä näin aamusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 09:38

Huomentapäivää annuliini =)
turkkusessa paistaa aurinko, mustarastaat lauleskelee ja +3 lämmintä. Taitaa se kevät sittenkin tulla =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.03.2010 - 09:39

Huomenta. Kyllä paistaa jo aivan ihanasti. Ihan tekisi mieli lähteä ajelemaan tuonne kauniiseen päivään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 09:51

Huomenta Kotkasta,missä aurinko paistanut heti aamusta..+1 astetta tällä hetkellä..tulee ihana ulkoilu-ilma..Se on lähdettävä hoitokoiran kanssa lenkille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 10:08

Joo kyllä täällä Jämsänkoskella paistaa aurinko kauniisti sekä linnut laulavat.Ihana on aamu päivä täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 14:51

Kyllä paistaa tosi kauniisti ja kirkkaasti. On oikein postikorttimaisemat Saimaalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 15:59

Tänään on ollut todella ihanan aurinkoinen päivä.Oli mahtavaa olla lenkillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 17:27

Aurinko on paistanut aamun, päivän ja vielä illallakin näyttää porottavan. Taitaa kesä tulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 09:01

Kyllä paistoi eilen ja paistaa nytkin heti aamusta. Kiva näin, koska tulin lauantaina tosi aurinkoisesta paikasta nim Vietnamista, oli hiukka kuumempaa tuo paiste.

Lähteet:
Ulkosalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2010 - 15:20

Paistoi eilenkin ja paistaa myös tänään.