Oletteko asioineen täällä?

cdon.com:ssa? Löysin sieltä sen levyn mitä olen etsinyt kissojen ja koirien kanssa, mutta maksussa kysytään visakortin nroa, arvaako antaa sitä?

Lisätty: 22.03.2010 - 21:09

Tiedoksi ettei siellä ole tällä hetkellä muita maksutapoja. Ainoastaan luottokortit.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.03.2010 - 16:17

cdon.com on tunnettu verkkokauppa, luulisi, että olisi kuulunut, jos siellä olisi jotain hämärää. En ole itse tilannut sieltä mitään. Näyttää käyttävän suojattua maksua, joten pitäisi olla ok.

"Hyväksymme tällä hetkellä VISA- ja Mastercard-kortit.
Luottokorttimaksut käsittelee maksupalvelukumppanimme DIBS DebiTech. Kyseisen palvelun avulla voimme taata nopeat ja suojatut maksut.
Näin toimit:
- Valitse maksutavaksi luottokortti. Sinut yhdistetään DIBS-DebiTechin suojattuun maksupalvelimeen.
- Valitse luottokortin tyyppi, ilmoita kortin numero ja voimassaoloaika. Mikäli haluat käyttää e-kort-maksutapaa (tai muuta suojattua Internet-maksua pankkisi kautta), sinun täytyy antaa vähintään kahden kuukauden voimassaoloaika.
- Tarkistamme kortin tietojen oikeellisuuden ja sen, että kate riittää ostolle. Varaamme summan kortiltasi.
- Kun tavarat lähetetään, rahat siirretään DIBS-DebiTechin kautta CDON.COM:lle.
DIBS-DebiTech joka hoitaa luotto/pankkikorttitiedot täyttää PCI-DSS vaatimukset."

Lähteet:
cdon.fi/asiakaspalvelu/osto-...itusehdot/

Kysyjän kommentti

Kiitos hyvästä vastauksesta. En vain uskaltanut antaa tilinumeroitani ja jätin tilaamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.03.2010 - 16:59

On siellä muitakin maksutapoja. Tutustuppa uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 17:53

En kyllä uskaltaisi visakortin numeroa antaa...
En ole asioinnut,,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 18:01

Enpä antaisi, olen kyllä suoraan maksanut joitakin kristillisten kuten tv7 ja radiosein juttuja.
Samoin Ilon polku ja ovat kyllä rehellisä juttujan olleet. Mieti ystävä hetken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 19:33

Kyllä alkaa aina "hälytyskellot" soimaan, kun sitä kysellään. Tuskin verkkokaupassa cdon.com on ollut ongelmia. Ei ainakaan keskustelupalstoilla moitita. Voit tietenkin kysäistä kuluttaja-asiamiehen toimistosta onko tullut valituksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 19:37

Olen ostanut cdonilta paljon musiikkia ja leffoja. Edullinen ja hyvän valikoiman kauppapaikka. Uskallat ostaa. Jos et halua antaa visakortin numeroa, niin osta tuote laskulle. Lasku tulee näppärästi kotia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 21:09

En ole koskaan ostanut sieltä mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 06:16

olen jotain tilannut netistä ja saanut sit laskun en kans uskaltais maksaa korteilla..jot pyydä vain laskulla ,jos on mahdollista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2010 - 15:13

Kyseinen firma on jo kauan ollut netissä, eikä siitä ole kuulunut mitään negatiivista. Mutta jos vähääkään epäilet, niin älä osta sitten.