Kumpaa käytät Vanilliini-tai Vanilja..sokeria??

Onko mielestänne maussa eroa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 22.03.2010 - 14:36

Viimeksi on ollut sitä keinotekoista eli vanilliinisokeria. Mausta en osaa sanoa kun harvemmin tulee yhtä aikaa maisteltua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.03.2010 - 14:38

Molempia olen käyttänyt, mutta nyt vähän aikaan ei ole ollut tarvetta kummellekaan sokrulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 15:07

Vaniliini-sokeria tuleepi käytettyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 15:14

En käytä sokeria sillä siitä tulee alkolia, mutta asiaan mikäli käytän niin ihan perussokeria em. ovat ilmeisesti kuorrutukseen tarkoitettuja joten mieluummin vaniliini mikäli niillä on eroa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 16:02

Vanilja on aromikkaampaa.Itse käytän sitä .Toinen on väkevää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 16:42

Vaniljasokeria ja vaniljatankoa myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 17:46

Kumpaa sattuu minun maustehyllylläni olevan, nyt olen vauhkona vaniljakastikkseeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 21:14

Kumpaakin käytän, yhtähyviä molemmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 21:16

Vanilja sokeria näkyy minulla olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 23:22

Kaikki keinotekoisuus ei ole hyväksi. Vanilliini on sellaista. Sen mitä käytän on aitoa tuotetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 02:46

En tiedä onko maussa, mutta tuoksussa ainakin. Vaniljasokeria meillä käytetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 10:45

Aitoa vaniljaa käytän, en keinotekoista. Myös vaniljatankoa ostan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2010 - 15:03

En käytä kumpaakaan. Hyllyssä tiedän sellaista olevan, mutta en muista kumpaa. On jo niin iäkästä tavaraa, että heitänkin roskiin heti kun muistan.