Oletko nähnyt unta, että "suurempi hätä" tuli housuun ??? Mitä merkinnee, oliko tulkittavissa ?

Lisätty: 23.03.2010 - 08:51

Löysin tänä aamuna sauvakävelylenkillä 10 € setelin, jotenka uni tiesi ainaskii rahaa, ja nyt sijoitin sen kokonaan veikkaukseen, että vaikka "poikisi" löytö suuremmaksi !!!

Lisätty: 25.03.2010 - 08:51

Kyllä se veikkaukseen satsaus lisäsi "löytöä" nimittäin Keno 10 , 50 c panos 20 riviä antoi
8-oikein = 100 €.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 22.03.2010 - 14:24

Kun kerta kysyit, niin tässä:
Ulostus, ulostaminen on yksilöllisen voiman symboli. Ulostaminen kuvaa kapinointia laumahenkeä vastaan, oman tahdon ilmausta. Ulostus yrittää vihjata näkijälleen kuinka itsekkäitä, lapsellisia, kapinallisia ja epäsosiaalisia hänen vaatimuksensa ovat.
Jos ulosteet muuttuvat eläimiksi, mahdollisesti rotiksi, kertoo se, että olet oppimassa hallitsemaan taantumiasi. Ulosteet merkitsevät myös rahaa. Jos leikit ulosteillasi, olet huolissasi raha-asioistasi ja pelkäät vastuuta. Ummetus ja pidättäminen kuvaavat saituutta.
Assyyrialaiset väittävät, että ulosteiden syöminen tarkoittaa tulevia rikkauksia.

Oma versioni: yksinkertaisesti sanottuna sinulla oli yöllä ulostaminen tarve, jonka aivosi sinulle unena viestittivät.

Lähteet:
Suuri Suomalainen Unikirja, Anja Angel ja Leena Larjanko

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.03.2010 - 13:53

en muista kyseistä kakkakepposta osuneen kohdalleni. ehkäpä sen voisis tulkita muistutukseksi kauppalistaan? osta paperia!! kato ku kotoa on loppu, lähtee esson baariin vessaan ja sitten ei kerkee...tjn. vaihtoehtoja on monia tässä universumin kaaoksessa ;)
ja lämmittäähän se tovin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 14:14

En ole kyllä itse nähnyt..mutta olen kuullut jos näkee unessa"paskaa"tietää rahaa....
Nyt kannattaa laittaa veikkaukset vetämään,jos ole itse nähnyt tuollaista unta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 14:27

Erään kirjan mukaan kysymäsi uni viittaisi muutokseen.
Ohessa lisätietoja aiheesta.

www.hedelmapuu.com/index.php...;Itemid=70

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 15:05

Olen kuullut, että ulosteen näkeminen unessa tietää tulevia rikkauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 15:09

Ei se ollutkaan unta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 15:57

Housut pitää ruokota, mutta jos tulee "hätä käteen" siitä selviää käden käänteessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 16:12

Mulla on sellainen pieni uni kirja joka sanoo näin.SEn näkeminen merkitsee helpotusta monien vaikeuksien jälkeen.Liittyy pelkoon ja ahdistukseen.Oma ajatus että herää nyt ja mene vessaan. Niin taasen voit jatkaa unia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 16:43

Jotakin mukavaa ja melko varmasti rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 17:23

Rahaa se tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 20:02

Olen nähny unessa, ja mitä isompi "lasti" sitä enemmän rahaa tietää ja pitäny kohdallani aina paikkansa, tosin haluisin näit unii nähä useimminkii:) ja tämä tarina on tosi......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 21:15

En ole koskaan nähnyt tommoisia unia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2010 - 15:01

Ilmankos en ole nähnyt kyseisiä unia, koska raha on aina kiertänyt minut kaukaa.