Oletteko koskaan käyneet värianalyysissä?Minä en ole.Mutta tyttöni tänään kertoi minulle että oli käynyt.

Avainsanat: värianalyysi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.03.2010 - 16:06

Olen käynyt kaksi kertaa.
En ikään olisi uskonut sitä, mitkä värit minulle sopii. Itse olen tumma iholtani ja hiuksiltani.
Normaali suomalainen, vaan rusketun helposti. Minulle sopii kaikki talven värit. Synkät värit, joita inhoan itse. Valkoinen ja musta on tullut lemppariksi, koska olen tummahiuksinen ja ruskea silmäinen. Kaikki värit mielestäni vanhensi minua - en halua vanheta. Hiuksetkin laitettiin, sekä meikki. Punaista huulipunaa, jota inhoan yli kaiken. Ei todellakaan mun juttu.
Itseasiassa jotku muttumisleikit telkkarissa ovat päinvastaisia - nuoresta tehdään ikäloppu - kauheet meikit jne. Tää on mun mielipide. Toki värianalyysi tuo ja on ihan mukava jotka tykkää, mutta minä olen laiska sellaiseen:((

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 22.03.2010 - 10:18

En ole käynyt, mutta kiinnostusta siihen kyllä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 10:24

en ole, enkä tiedä mikä se on ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 12:56

On kysytty ennenkin, ettet juuri sinä, vastaus on sama kuin edellisellä kerralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 14:32

En virallisesti, mutta olen tietoinen mitkä ovat värini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 16:13

En ole, minulla on luonnollinen värianalyysi kasvoillani, valahden valkoiseksi,tlen tulipunaiseksi,ja sinertäväksi kun kuiukustun, No en el tarvinnut sota-ajan lapsena analyysejä, mikä minulle sopii.
Eikän se sotamanttelin väri oli sopivin minun analyyseihini.

ei ollut aika ja tahota , sekä ennenkaikkea rahaa laittaa sellaisiin asioihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 17:25

Olen käynyt ja olen väreiltäni "kesä". Aika lailla niitä samoja värejä olin käyttänyt jo aiemminkin,mitkä analyysin mukaan minulle sopivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 20:13

Eräässä koulutuksessa ollessani meille tehtiin värianalyysi.Sen mukaan olen väreiltäni syksy.Analyysien perusteella meidät myös meikattiin.Voi hyvät hyssykät sentään!Oli pakko käydä naamapesulla ennenku kehtasin lähtee sieltä liikenteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 20:57

Kyllä on tehty..kun veljeni vaimo tekee värianalyysia..olen syksy..ja meikeissä on antanut hyvät värit..mitkä sopivat minulle..ja kun lähden jonnekkin,meikkaa minut kevyesti..Taito on hyppysissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 21:19

En ole koskaan käynyt, enkä tiedä mitä se tarkoittaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 21:22

En ole sellaisessa koskaan käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 02:43

En ole käynyt, mutta kiinnostaa. Melkein oman kokemuksenkin perusteella osaan sanoa, että syksyn sävyt pukevat mua parhaiten. Olen niin tumma, että menen melkein mustalaisesta :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 19:45

En minäkään ole käynyt,mutta kiinnostais ellei maksaisi maltaita.Muuten olen luottanut vain omaan "analyysiin" .